Om man vill ställa ut sin hund....

Sv: Om man vill ställa ut sin hund....

Inte skrattar cockerfolket! Lika lite som jaktcockerfolket garvar åt oss långöron på jaktprov... Dvs de missunsamma och översittarna kan säkert fälla en syrlig kommentar, men övriga är hyggliga och trevliga. Och varför ska man låta idioter diktera vad man kan och inte kan göra? Ställ du ut din jaktcocker, det är bara roligt med fler hundar och du har lika stor rätt som alla andra att få din hund bedömd!

Du har rätt det är ju inte specifikt för "cockerfolket" utan det finns ju missunnsamma människor överallt som du sa :)
Ska anmäla oss idag!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 886
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Hej alla! 😃 Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 184
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka