Önska bild-tråden!

Equilina

Trådstartare
Det fanns en sådan här tråd förut, men den verkar ha fallit i glömska och jag kan inte hitta den!

Så går det till:

- Man önskar en bild på någon speciell utrustning, matchning eller liknande (tex ett rött schabrak, ett ekipage matchat i grönt osv).
- Den som har en sådan bild lägger upp den och gör en ny önskning.
- Om ingen bild läggs in inom 1 dygn är det fritt fram för vem som helst att önska en ny bild, först till kvarn!

Tänk på att:

- Du får endast lägga ut bilder du själv tagit, alltså inga produktbilder, googlade bilder osv!!!
- Frågor om inköpsställen, märke, pris osv tar man via PM direkt till den man vill fråga. Be inte om PM i tråden, utan skicka till användaren direkt.

Hur man lägger in bilder går att läsa här.

Sv: Önska bild-tråden!

Vinterklädsel.. Hm.. Det är vinter iallafall :-)

untitled_119946794.jpg

Jag vill se en kuse med gröna benlindor!

Så mycket rött man kan ha på en fux :angel:

dsc00286_112638339.jpg

(Lindorna är röda, oavsett vad kameran säger!)

Jag vill se en häst i träns med remontnosgrimma!

37865_414253277478_599897478_4734354_7908858_n.jpg

Jag vill se en tjock ponny!

Senast ändrad av en moderator:

31955060.jpg

från jul förra året :).

Jag vill se en fux i någon snygg färg på utrustning ( blå, brun etc.)

Den var så himla lik min gamla shettis så jag trodde nästan det va den:)
Fast den hette Aramis, och borde galoppa på de evigt gröna ängarna nu, om han inte är typ 30 år..

Eftersom ingen svarade på Iaraphels och det har gått 1 dygn så önskar jag en ny bild :)

Jag vill se en häst och en katt på samma bild :)

Liknande trådar

Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu... 67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
47 621
Senast: Artline
·
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -... 66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
57 917
Utrustning Iom nya sadelinköpet måste jag ju köpa nya schabrak. Kändes spontant som 'heeemskt tråkigt, veeeerkligen' :devil: Men NU börjar det fan...
Svar
14
· Visningar
1 535
Senast: WBanna
·
Utrustning Ja nu har vi ju alla rosa,röda,gröna,lila trådar så varför inte ha en matching tråd?:D Som rubiken låder,matching. Alltså lägg in... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 274
Senast: frittan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka