Bukefalos 28 år!

Ont i magen och blödningar som gör som de vill

AgentCarter

Trådstartare
Jag har fått ett problem sedan ett tag tillbaka, det är blödningar från underlivet som kommer lite när de vill (ofta timmar efter sex men inget måste se kommer som de vill). Ser inget mönster när i p-piller cykeln de kommer heller eller mängden. Den gör helt enkelt som den själv behagar.
Gått till gynekolog och tagit negativt klamydia test och gjort cellprov (vet inte om resultatet hunnit komma)

Jag har dessutom börjat få ont i nedre delen av magen (tänk mensvärk) när jag är kissenödig, inte alltid men om jag blir lite mera kissenödig så gör det ont.

Och nu börjar jag faktiskt bli lite orolig och framförallt störd över att behöva oroa mig för blödning när som helst trots p-piller.
Har haft jasmina sedan två år tillbaka, fungerar super framförallt för att jag har sluppit cystor på äggstockarna det senaste.
Är någon som har förslag på vad jag kan göra mer? Ska till uroterapi mottagning i februari för annat men de kanske kan kolla det med blåsan?
Annars ringa gyn igen?
 
Jag har haft en cysta på äggstocken och det låter som det kan vara det som gör ont. De brukar gå över av sig själv. Kollas lätt med ultraljud hos gyn, och då kan du även gå på återbesök för att kolla att cystan verkligen försvunnit, och om inte kan de då hjälpa till med det.

Men att du har oregelbundna och konstiga blödningar borde du kolla upp. Vet inte om det kan kopplas till cystan, jag har inte haft det i samband med min cysta iaf.
 
Jag har återkommande cystor så vet att det är den som gör ont :)
Jag har kollat upp det, men vet inte om jag är så nöjd med resultatet, tog cellprov och klamydiatest. Tror inte det hänger ihop med cystan de kommer och går nämligen som de vill och var nästan et tår sedan sist jag hade en cysta
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 461
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Har sedan flera år sett ut som jag vore gravid. Vissa har till och med frågat. Har testat mig men det har varit negativt. Har inte...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
17 939
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft regelbunden cykel med måttlig blödning. Senaste typ tre månaderna är cykeln förändrad, mer mellanblödningar och...
2
Svar
22
· Visningar
2 145
Senast: emma-vsm
·
Samhälle I våras så sålde jag alla mina fonder på ett bräde och satte tillbaks dem i fonder igen via ett investeringssparkonto. Jag var så pass...
Svar
1
· Visningar
395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp