Jag har nu sett video på tidigare ungar i en annan kombo, och jag dööör! Men får sitta på händerna. Hjälp mig nu hålla tummarna för att allt går bra och att det blir en kissepurr över till mig i kommande kull. :heart
Uppfödaren är positiv till min hund/katt kombo.
 
Jag har nu sett video på tidigare ungar i en annan kombo, och jag dööör! Men får sitta på händerna. Hjälp mig nu hålla tummarna för att allt går bra och att det blir en kissepurr över till mig i kommande kull. :heart
Uppfödaren är positiv till min hund/katt kombo.
Jag håller alla tummar, tår och tassar så gott jag kan! 😍
 
  • Hjärta
Reactions: Sel
Jag har nu sett video på tidigare ungar i en annan kombo, och jag dööör! Men får sitta på händerna. Hjälp mig nu hålla tummarna för att allt går bra och att det blir en kissepurr över till mig i kommande kull. :heart
Uppfödaren är positiv till min hund/katt kombo.
Klart du ska ha en kissekatt! Håller tummarna hårt!
 
  • Hjärta
Reactions: Sel
Äsch då, allt de vill är egentligen att leva ifred i sina hålor faktiskt. Det vi uppfattar som 'aggressivt' beteende är egentligen defensivt och uppstår inte om man inte pillar och petar på dem. De är farligt för en tarantell att bitas och de slipper helst, så lev du vidare i tron. :heart
Risken är nog större att man blir klöst av en kissekatt. :D
Tänkte precis säga att jag hellre blir biten av en oriental och vaknar upp som orientalwoman dagen efter än spiderman. Sen tänkte jag ett varv till. Det är ju fullständigt meningslöst att få som superkraft att alltid prata med hög volym, känna ett stort behov av att sätta mig i knät på folk och inte kunna ge fan i att pilla på saker som inte ska pillas på :angel:

(fast min oriental har aldrig någonsin varken bitit eller rivit, det finns inte i hans värld oavsett situation :heart)
 
Jag glömmer ju bort att jag har en egen tråd! :D
Det börjar närma sig nu, uppfödaren har meddelat att mamma katt är lite orolig inatt och jag hoppas bara att allt går bra avsett om det blir inatt eller senare. :heart
Känner mig bättre och bättre till mods ju mer jag pratar med uppfödaren också. Hon vill träffa mig minst en gång men ser gärna att jag hälsar på fler gånger om jag kan innan det är dags att hämta hem min lilla. "Nothing like a chat and a coffee and kitty cuddles!". Ongarna släpper hon ifrån sig runt tolv till fjorton veckor gamla.

Jag har fått nya fönster i lägenheten idag och satt och tittade på vertikala persienner, bara för att strax tänka att: "vänta nu, Sel... är det så himla smart när det är kattunge på gång?"
Vi kör på spegelfilm och vanliga gardiner så länge. :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 089
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 562
Senast: monster1
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 118
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 109
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp