Haha, du är den andra som säger det! Jag tror att ni överskattar storleken på shiban, han är verkligen yttepytteliten. :D
Fjorton veckor nu. :)

Jag tänkte mer på din hand 😁
Har blivit så van med yttepytte katter så även normalstora framstår som giganter 😂
 
Jag tänkte mer på din hand 😁
Har blivit så van med yttepytte katter så även normalstora framstår som giganter 😂
Jaha! :D Ja alltså, han är ju väldigt låång överallt så han kanske ser större ut, men det är liksom ingen massa i honom. Jag får hela tiden hjärtat i halsgropen när han hoppar ned från överallt för jag tror att han ska gå sönder. 😱😅
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 078
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 514
Senast: monster1
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 117
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 106
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp