Vilken rolig klösgrej han verkar ha att leka med! Är det nåt du fixat själv eller nåt som man kan köpa?

(Även JÄTTEgullig katt såklart.)
Han älskar den! Köpte via nätet.
Man kan ställa den på högkant eller platt på golvet, är gjord av pressad kartong och kostade en tvåhundralapp ungefär. :)
Det är en PAWS road luxury cat scratching board.
1630481327375.png
 
Han älskar den! Köpte via nätet.
Man kan ställa den på högkant eller platt på golvet, är gjord av pressad kartong och kostade en tvåhundralapp ungefär. :)
Det är en PAWS road luxury cat scratching board.
Bra grej, tack för tipset! Jag kopplade dock först nu att videon var felvriden :D Tyckte att det var SÅ smart att den satt på väggen. Men man kanske kan fästa den på väggen? Får kolla in.
 
  • Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 047
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 420
Senast: monster1
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 113
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 098
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp