Finns det fortfarande chans då till tex medalj för dem?Vinst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det fortfarande chans då till tex medalj för dem?Vinst!
Finns det fortfarande chans då till tex medalj för dem?
Tack för informationenJa, de fyra bästa lagen går vidare till semifinaler och de har fortfarande chans att bli topp 4. Är inte säker på om det räcker att de vinner alla sina kvarvarande matcher eller om andra resultaten måste gå deras väg också (ev kan de ha råd med en förlust till också), men chans finns fortfarande. Sverige ligger 3a nu men det är bara GB och Sverige som har spelat 7 matcher, de andra har bara spelat 5 var.
Tack för informationennåt jag funderade på sverige förlorade ju med 9-0 mot Norge. Är det vanligt att man blir helt utan poäng i curling?
Stackars stackars Vonnhöll på att kräkas på replayen, herregud vilken krasch.
Inte vad jag hört. Tror inte det är fara för liv men baserat på ljud och bild kan jag inte tänka mig att det gick bra med varken knän eller nyckelbenJa, fy, vilken otäck krasch! Har de sagt nåt om hur det gick med henne?
Ibland önskar jag att det fanns något slags "besiktning" även på människor, att du inte får tävla om inte kroppen mår bra. Liksom jag fattar att man vill tävla OS, men som jag förstod det så är hennes korsband avslitet redan? Många gånger tänker jag så när det gäller ryttare också, det tävlas med mer eller mindre brutna kroppsdelar, massor av smärtstillande osv. Varför finns det inte bättre regler för "fit to compete" typ..Stackars stackars Vonnhöll på att kräkas på replayen, herregud vilken krasch.
Inte vad jag hört. Tror inte det är fara för liv men baserat på ljud och bild kan jag inte tänka mig att det gick bra med varken knän eller nyckelben![]()
Fall även i skiathlon. Är ju inte lika dramatiskt som i utförsåkning. Men verkar som vår enda chans till medalj försvann enligt kommentatorerna.
Blir fransmannen diskad är det väl tyvärr stor risk.Alltså, jag vill verkligen inte behöva se ryssen ta en medalj!!
Blir fransmannen diskad är det väl tyvärr stor risk.