• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare SaraXX
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 468
  • Visningar Visningar 12 883

Bukefalos 30 år!

Pust, Sverige gjorde några mål nu. Tydligen är det rekordmånga skott på mål i en olympiska spel med nhl spelare

Tycker det är obehagligt se Diggins i målfållan. Okey att de kommer in och är slutkörda men hon ser fasiken ut som hon håller på att dö.

Tycker det är obehagligt se Diggins i målfållan. Okey att de kommer in och är slutkörda men hon ser fasiken ut som hon håller på att dö.
Det är ju hennes sätt, alltid. Alla är lika slutkörda men hon är en dramaqueen. Hon såg ju att hålla på att trilla ihop vid 1,8 km. Dagar som idag så kan jag ju undra om hon inte hade vunnit mer på att åka med bra teknik hela loppet, än att kränga runt och bara använda syreupptagningsförmågan.

Förut var det Skottland som representerade Storbritannien i curling, nu står det GBR och är GBRs flagga. Nån som vet varför det ändrats?

Enligt Google

• IOC-regler: Internationella olympiska kommittén (IOC) kräver sedan 1996 att en nation måste vara en oberoende, suverän stat för att få skicka en egen trupp. Eftersom Skottland är en del av Storbritannien uppfyller de inte detta krav för ett eget olympiskt lag.

Jag påminns varje dag om hur värdelöst Tv 4 är. Hbo gjorde samma tabbe tidigare OS.
Det ska givetvis vara möjligt att gå in på streamingtjänst och leta efter den sport man vill se UTAN att bli spoilad något resultat.
Alla kan ju inte ha OS-lov och styra sin tid helt på egen hand. Att då bli spoilad ett resultat är så fruktansvärt vidrigt att det nästan inte går att beskriva.
Usch!

Det är ju hennes sätt, alltid. Alla är lika slutkörda men hon är en dramaqueen. Hon såg ju att hålla på att trilla ihop vid 1,8 km. Dagar som idag så kan jag ju undra om hon inte hade vunnit mer på att åka med bra teknik hela loppet, än att kränga runt och bara använda syreupptagningsförmågan.
Hon visar mer än andra ja, men denna gång var det ju tydligt att hon hade ont efter fallet och det känns rätt trist att kalla henne "dramaqueen" då.

Norskorna har ju ett bra stafettlag och jag gillar inte att alla experter pratar som att Sveriges guld är klart. Vallabommar har ju skett förr. Och om Ilar får en sträcka är det ju risk för total genomklappning. Hoppas på Svahn - Ebba - Frida - Jonna.

Norskorna har ju ett bra stafettlag och jag gillar inte att alla experter pratar som att Sveriges guld är klart. Vallabommar har ju skett förr. Och om Ilar får en sträcka är det ju risk för total genomklappning. Hoppas på Svahn - Ebba - Frida - Jonna.
Jag vill ha Maja istället för Linn.

Liknande trådar

• Bukefalos bokbingo 1 augusti 2026 till 31 januari 2027
  • Bukefalos bokbingo 1 februari till 31 juli 2026
  • Buke mot Earth Overshoot Day
  • Biltält

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur