Det vore roligt om hon lyckades.Jag håller med, men har ändå Stadlober som uppstickare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vore roligt om hon lyckades.Jag håller med, men har ändå Stadlober som uppstickare
Har alltid hejat lite extra på henne sedan hon tappade medalj när hon körde fel på tremilen 2018Det vore roligt om hon lyckades.
Ja, exakt samma här! Sen verkar hon trevlig och ödmjuk, så vitt jag vet men jag har inte jättebra koll på henne.Har alltid hejat lite extra på henne sedan hon tappade medalj när hon körde fel på tremilen 2018
Vad tror ni om imorgon? Jag tror Ilar är chanslös men blir gärna motbevisad. Diggins kan vinna eller hamna på typ 15e plats, svårt att veta. Ebba och Frida såklart superchans. Slind kanske?
Det är ju hennes sätt, alltid. Alla är lika slutkörda men hon är en dramaqueen. Hon såg ju att hålla på att trilla ihop vid 1,8 km. Dagar som idag så kan jag ju undra om hon inte hade vunnit mer på att åka med bra teknik hela loppet, än att kränga runt och bara använda syreupptagningsförmågan.Tycker det är obehagligt se Diggins i målfållan. Okey att de kommer in och är slutkörda men hon ser fasiken ut som hon håller på att dö.
Tycker det är obehagligt se Diggins i målfållan. Okey att de kommer in och är slutkörda men hon ser fasiken ut som hon håller på att dö.
Hon visar mer än andra ja, men denna gång var det ju tydligt att hon hade ont efter fallet och det känns rätt trist att kalla henne "dramaqueen" då.Det är ju hennes sätt, alltid. Alla är lika slutkörda men hon är en dramaqueen. Hon såg ju att hålla på att trilla ihop vid 1,8 km. Dagar som idag så kan jag ju undra om hon inte hade vunnit mer på att åka med bra teknik hela loppet, än att kränga runt och bara använda syreupptagningsförmågan.
Håller med.Hon visar mer än andra ja, men denna gång var det ju tydligt att hon hade ont efter fallet och det känns rätt trist att kalla henne "dramaqueen" då.
Jag vill ha Maja istället för Linn.Norskorna har ju ett bra stafettlag och jag gillar inte att alla experter pratar som att Sveriges guld är klart. Vallabommar har ju skett förr. Och om Ilar får en sträcka är det ju risk för total genomklappning. Hoppas på Svahn - Ebba - Frida - Jonna.
Hellre Maja än Ilar, men Linn såg ju piggare ut i sprinten.Jag vill ha Maja istället för Linn.
Tror inte Linn står distansen.Hellre Maja än Ilar, men Linn såg ju piggare ut i sprinten.
Men får väl vara glad bara de inte sätter Ribom på första.
Tror du hon är i sämre form nu än i slutet av januari? Hon var ju halvminuten före Maja på 20 km klassiskt då.Tror inte Linn står distansen.
Jag tror att det blir Maja, Ebba, Frida, Jonna.