OS i hoppning 2021

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Spike
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 710
  • Visningar Visningar 88 621
Och tidsfel lär inte kosta en finalen, om man är felfri för övrigt. Lite press ska det ju vara.
Sant. Om alla i laget har var sitt tidsfel men i övrigt felfria så är du ändå före de lag som har två nollor och en med ett nedslag eftersom man bara är tre. Undrar om vissa lag kalkylerar med det?

Provade lyssna på svenska kommentatorerna, men jösses vad dåligt de plötsligt hörs. Ljudet verkar vara hopplöst svårt för Discovery+ att hantera… Återgår till de engelska igen.

Provade lyssna på svenska kommentatorerna, men jösses vad dåligt de plötsligt hörs. Ljudet verkar vara hopplöst svårt för Discovery+ att hantera… Återgår till de engelska igen.

Jag har de svenska kommentatorerna och de hörs jättebra hos mig! Jag tittar på huvudsändningen via appen.

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och... 53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
55 651
Senast: fio
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
841
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 988
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
57
· Visningar
1 720

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ung kille
  • Ögonfärg
  • Sängproblem...

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka