OS i hoppning 2021

Scott Brash gick nu ut med att Jefferson inte går med i laget :o

Vad händer med det brittiska laget nu? Jag googlade för att se vem reserven var och såg att Harry Charles var reserven men att han ersätte Holly Smith i den individuella tävlingen men jag hittade inte varför. Nån som vet om hon kan tävla eller om Storbritannien är borta från lagtävlingen?
 
Vad händer med det brittiska laget nu? Jag googlade för att se vem reserven var och såg att Harry Charles var reserven men att han ersätte Holly Smith i den individuella tävlingen men jag hittade inte varför. Nån som vet om hon kan tävla eller om Storbritannien är borta från lagtävlingen?
Hon får tävla.
 
Ok, tack, för det stod inget om varför Harry Charles ersatte henne. Om det bara var ett taktiskt val eller om hennes häst var skadad.
På kommentatorerna dag 1 så lät det som ett beslut de tagit efter övningsrundan på arenan i söndags. Så hennes höst kanske inte gillade belysningen eller så?
 
Det var ju positivt ur svensk synpunkt. :angel: Någon som har koll på hur kval och final ser ut, tar de lag som går vidare till finalen med sig poängen från kvalet till finalen eller börjar de om på 0 på lördag?
 
Kommer tv att sända hela hoppningen nu när fotbollen är flyttad?
Tveksamt om tanken någonsin varit att sända hela kvalet, då det ju lär pågå i några timmar med 60 ekipage.
Vet tyvärr inte hur det är nu dock. Jag tycker det är för spännande för att vilja se med reklam, så jag kollar i appen :)
 
Tveksamt om tanken någonsin varit att sända hela kvalet, då det ju lär pågå i några timmar med 60 ekipage.
Vet tyvärr inte hur det är nu dock. Jag tycker det är för spännande för att vilja se med reklam, så jag kollar i appen :)
Från vad jag sett räknar de med att kvalet ska vara klart strax efter 15 svensk tid. Det är väl inte så länge :D

Jag kollar definitivt i appen. Inte värt det att försöka kolla på TVn
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
21 22 23
Svar
451
· Visningar
11 154
Senast: doppler
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
396
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 269
Senast: SiZo
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 631
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Arbetsintervju
  • Den första tråden
  • Tjockistråden 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp