OS Tokyo 2020 / 2021

Hur länge är ett sånt seglingsrace som är just nu? 😅

Jag vill hinna se klart medaljracet men jag måste duscha också innan min sambo åker till jobbet.
 
Någon som har testat att titta på Discovery + men lyssna på SR? Vill ju inte missa Cristian Olsson men vill ju samtidigt SE hoppningen. Undrar om det går att få det synkat?
 
Någon som har testat att titta på Discovery + men lyssna på SR? Vill ju inte missa Cristian Olsson men vill ju samtidigt SE hoppningen. Undrar om det går att få det synkat?

Nope, jag står inte ut med Christian Olssons referat av ridsporten. Jag tycker att han är helt förfärlig att lyssna på. Men jag tror tyvärr fördin del att det är svårt att få det helt synkat. Prova och se om du kan få det tillräckligt bra. Svenskarna startar väl inte först.
 
Vad tror ni om dagens finalrunda? Även om höjden är respektingivande så tycker jag det verkar lite för enkelt? 🙈 Känns som att det kommer bli väldigt jämt!
0BCDAF8E-E6DA-4CB7-BD0E-58F0650199C0.jpeg
 
Såg att Sverige och Kanada önskat ändra tiden för finalmatchen i fotboll så de slipper spela i värmen mitt på dagen. Hoppas det går igenom, så det blir en bättre sändningstid. Det kommer ju inte finnas en chans att lyckas undvika resultatet hela fredagen på jobbet för att se matchen efter... Men om den går t ex kl 12 i stället för kl 4 kan det gå.

Kommer undvika internet, radio m m fram till jag sett hoppningen efter jobbet i kväll. Det är inte lika många som är intresserade av ridsport, så risken att råka höra resultatet är ju lägre än på fotbollen.
 
Modern femkamp står ju på schemat.. Dock ser jag inga kommande sändningar med ridsport, men det är en häst med på loggan. Någon som vet något? ^^
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
410
Senast: escodobe
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
799
Senast: Rosett
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 589
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 018
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp