OS Tokyo 2020 / 2021

Gör det?? Var då någonstans?
Jag tittar på Discovery +, det är som vanligt att det kommer längst ner i rutan
20210804_122330.jpg
liksom.
 
Ber om ursäkt i förväg men när det pratas om att man i fyra år har tränat på att rida fort så blir jag lite besviken på Peders runda. Och Henrik hade kunnat rida fortare utan att det hade varit dumdristigt.
 
Ber om ursäkt i förväg men när det pratas om att man i fyra år har tränat på att rida fort så blir jag lite besviken på Peders runda. Och Henrik hade kunnat rida fortare utan att det hade varit dumdristigt.
Jo, men han var ju närmare vinst tidsmässigt den här gången än förra OS. :)
 
Ber om ursäkt i förväg men när det pratas om att man i fyra år har tränat på att rida fort så blir jag lite besviken på Peders runda. Och Henrik hade kunnat rida fortare utan att det hade varit dumdristigt.

Jag funderar på om Peders runda såg långsam ut för att han och All In är så prydliga. Ingen yvighet och helt samspelta. En jämn hög fart och inget gasande och bromsande. Men jag tror att om han hade ridit efter Maher så hade han chansat in mot och över sista hindret.
 
Ber om ursäkt i förväg men när det pratas om att man i fyra år har tränat på att rida fort så blir jag lite besviken på Peders runda. Och Henrik hade kunnat rida fortare utan att det hade varit dumdristigt.

Henrik är en annan sak. Hans häst är rätt grön på den här nivån och han har ju inte ridit den lika länge som Peder ridit All in eller Maher ridit Explosion. Hade det varit Mary Lou hade han nog inte varit där för vattnet hade spökat men med henne hade han kunnat gasa på på ett helt annat sätt i omhoppningen.
 
Henrik är en annan sak. Hans häst är rätt grön på den här nivån och han har ju inte ridit den lika länge som Peder ridit All in eller Maher ridit Explosion. Hade det varit Mary Lou hade han nog inte varit där för vattnet hade spökat men med henne hade han kunnat gasa på på ett helt annat sätt i omhoppningen.
Ja absolut men som staketryttare tycker jag att han hade kunnat galoppera på lite mer utan att det hade varit galet,
Men nu hoppas jag att det finns ork kvar till laget. Då har vi en ny chans.
 
Jag funderar på om Peders runda såg långsam ut för att han och All In är så prydliga. Ingen yvighet och helt samspelta. En jämn hög fart och inget gasande och bromsande. Men jag tror att om han hade ridit efter Maher så hade han chansat in mot och över sista hindret.
Allan är ju också ganska liten, förvisso kan det ju vara bra sett till smidighet etc, men om en häst som Explosion W som är lite större också är smidig och inte hänger för mycket i luften när den hoppar, då blir den ju lite snabbare för den tar mer mark liksom.
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
387
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
782
Senast: Rosett
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 517
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 984
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp