OS Tokyo 2020 / 2021

Oj! Vilken häftig sprinter på 200 m! Bara 17 år och kontrollerar loppet så som han gör! Den enda junior förutom Bolt som sprungit 200 m under 20 s.
 
Hörde precis aussie kommentatorerna efter Malins ritt säga att de nästa två svenska ekipagen , hästarna all in och king edward, tävlas barfota!

Vet inte vad jag vill med detta inlägg men blev överraskad av det
 
Hörde precis aussie kommentatorerna efter Malins ritt säga att de nästa två svenska ekipagen , hästarna all in och king edward, tävlas barfota!

Vet inte vad jag vill med detta inlägg men blev överraskad av det

Peder har börjat med det de senaste året/åren för de hästar som trivs med det. Har skrivits en del om det. Visste inte att Henrik också gör det.
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
9
· Visningar
347
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
779
Senast: Rosett
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 496
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 973
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tälta med hund
  • Valp 2023 -den andra
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp