OS Tokyo 2020 / 2021

Jag ska kolla så mycket jag kan! Kommer nog bli en del jag ser i efterhand :) Såg i alla fall fotbollen idag, nästan hela matchen men hann se alla tre mål i alla fall :up: Riktigt bra spelat av Sverige!
 
funderar på om det är värt att beställa discovery+ under OS? Orkar inte riktigt leta diverse halvlegala streamar.

Edit: Jag försöker kolla på engelska och kanadensiska streamar eftersom de svenska kommentatorer är så usla ska tilläggas.
 
funderar på om det är värt att beställa discovery+ under OS? Orkar inte riktigt leta diverse halvlegala streamar.

Edit: Jag försöker kolla på engelska och kanadensiska streamar eftersom de svenska kommentatorer är så usla ska tilläggas.
Jag skaffade denna månaden :angel:
Ska bli nice med lite tvkanaler en stund också, har inga annars.
 
Jag kollade en stund på lunchen idag och kul att det gick så bra! I fotbollen är det väl fortfarande så att de får använda spelare som är max 23 år i OS och tre spelare utan åldersgräns så det är väl inte ordinarie A-landslag fullt ut. Men det är ju lika för alla nationerna så jättebra gjort av tjejerna!

Jag jobbar men ska ändå försöka hinna kolla en del. Är alltid kul med OS men känns verkligen annorlunda utan publik.
 
Vilket abonnemang/paket behöver man ha för att kunna kolla efteråt? För det räcker väl inte med det billigaste?
 
Jag kollade en stund på lunchen idag och kul att det gick så bra! I fotbollen är det väl fortfarande så att de får använda spelare som är max 23 år i OS och tre spelare utan åldersgräns så det är väl inte ordinarie A-landslag fullt ut. Men det är ju lika för alla nationerna så jättebra gjort av tjejerna!

Jag jobbar men ska ändå försöka hinna kolla en del. Är alltid kul med OS men känns verkligen annorlunda utan publik.
Det gäller bara herrfotbollen. Damerna spelar med sin A-lag.
 
Jag ser fram emot friidrotten och hästsporten. Hopppas på att kunna kolla på det viktigaste, trots jobb.

Ja det är också ett skäl, eftersom man kan kolla efteråt tydligen och det mesta går mitt i natten. Har kikat på att teckna det för 129 kr, tydligen ska man kunna se även i efterhand
 
Nu börjar jag tveka, har för mig att jag köpte d-play för vinter OS och det var så mycket problem att jag avslutade och fick tillbaka pengarna eftersom jag aldrig fick det att fungera.

Hmm, antar jag måste betala för både juli och augusti eftersom man behöver betala månaden ut.
 
Det var jätteotydligt så jag pratade direkt med deras support och köpte Live-paketet efter deras inrådan :)

Nämnde att det var viktigt ett kunna titta i efterhand också :D
 
Nu börjar jag tveka, har för mig att jag köpte d-play för vinter OS och det var så mycket problem att jag avslutade och fick tillbaka pengarna eftersom jag aldrig fick det att fungera.

Hmm, antar jag måste betala för både juli och augusti eftersom man behöver betala månaden ut.

Den månad jag köpte nu är från idag till 20e augusti, förnyas 21 om jag inte avslutar :)
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
150
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: Rosett
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 180
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 769
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Trött
  • Hat
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp