Bukefalos 28 år!

Oskuld eller inte oskuld?

(OBS tråden innehåller sexuella saker ifall nån inte vill läsa ;) )

Jag måste bara lyfta detta för jag garvar mest.
Det finns en tjej som hävdar att hon är oskuld för hon har aldrig haft vaginal penetration av en man.
Däremot har hon penetrerats oralt och där bak med (valde inte skriva snuskigare ord än så).

I mina ögon är man inte oskuld om man haft sex på 2 av 3 "vanligare" sätten.

Så kära jury, döm ni, är hon oskuld eller inte? :rofl:
 
För mig är man oskuld tills man haft en sexuell aktivitet som gått ut på att göra det skönt för varann. Oavsett vad som är i vad eller inte.

Där tänker vi lika. Jag anser att man är oskuld tills man är sexuellt aktiv = njuter ihop med en partner/tillfällig partner.
 
Fast en dildo eller fingrar tar ju knappast ens oskuld?

En oskuld för mig är någon som inte haft vaginalt sex.
Varför inte? Och varför kan det inte vara vaginalt sex med en dildo inblandad?

Anser du alltså att ett bögpar aldrig kan bli av med sina oskulder så länge de inte blandar in en vagina i det hela?
 
(OBS tråden innehåller sexuella saker ifall nån inte vill läsa ;) )

Jag måste bara lyfta detta för jag garvar mest.
Det finns en tjej som hävdar att hon är oskuld för hon har aldrig haft vaginal penetration av en man.
Däremot har hon penetrerats oralt och där bak med (valde inte skriva snuskigare ord än så).

I mina ögon är man inte oskuld om man haft sex på 2 av 3 "vanligare" sätten.

Så kära jury, döm ni, är hon oskuld eller inte? :rofl:

Herregud! Jag blev tvungen att kvadrupelkolla att jag befann mig på "Senior".
 
Oskuld handlar kanske om vad man tycker är en "stor grej" att göra rent sexuellt, för vissa kanske det redan handlar om att vara naken ihop med någon och kela medan andra tycker att penetration i ett visst hål är den största grejen. Är väl olika vad man har som mål också. Homosexuella kvinnor lär väl inte ha som mål att bli penetrerade av en man, så då är ju det knappast deras "gräns" för när oskulden är borta.
 
Varför inte? Och varför kan det inte vara vaginalt sex med en dildo inblandad?

Anser du alltså att ett bögpar aldrig kan bli av med sina oskulder så länge de inte blandar in en vagina i det hela?

Nej, jag anser inte att man blivit av med oskulden om man kör in en dildo i vaginan. Min egna personliga åsikt är att man förlorar oskulden om man kör in en kuk.
Hur en bög blir av med oskulden är aldrig något jag reflekterat över, dom får nog ta bestämma det själva. Precis som alla andra får tycka när dom förlorade oskulden. Jag förlorade inte min oskuld förens jag hade vaginalt sex med en man.
Hur andra definierar en oskuld får stå för dom.
 
@Tassetass & @mandalaki "Ingen fara, jag är oskuld!"

@Philosophia Jag kollade också om jag hamnat på ungdom :)

kl
Annars bryr jag mig inte. Oskuld är ett ord som verkar helt onödigt. Men ska man vara tråkig kan man ju prata om ifall någon har kvar mödomshinnan. Inte för att jag vet när den diskussionen hade varit intressant.
 
När det skrivs om det såhär låter det så löjligt egentligen att använda ordet oskuld. Det finns ju så oändliga många olika sätt att ha sex på egentligen.

Som det skrevs, oskulden hade/har ju med mödomshinnan att göra, och den har man ju inte någon annanstans. Alltså kan man vara oskuld vaginalt men ändå haft sex på andra sätt. Och då tekniskt så bör man kunna kalla sig oskuld i sådana lägen.
 
När det skrivs om det såhär låter det så löjligt egentligen att använda ordet oskuld. Det finns ju så oändliga många olika sätt att ha sex på egentligen.

Som det skrevs, oskulden hade/har ju med mödomshinnan att göra, och den har man ju inte någon annanstans. Alltså kan man vara oskuld vaginalt men ändå haft sex på andra sätt. Och då tekniskt så bör man kunna kalla sig oskuld i sådana lägen.

I sådana fall är ju alla män i världen oskulder.

Som @Migo (och kanske någon innan som jag missat) säger är mödomshinnan en myt som jag ärligt talat trodde var död i det moderna Sverige. Tydligen inte...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Var vill vi bo?
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp