Bukefalos 28 år!

brillat savarin :love:

Och chèvre är fantastiskt gott upphettad :love: men på ostbricka :yuck:

Kan bara hålla med! Brillat savarin är jättegod med jordgubbar och en fin balsamvinäger till! Gryuère är en annan stor favorit - smakade nyligen en grottlagrad som var helt makalös! Kaltbach och Västerbottensost inte att förglömma!!!
 
Kan bara hålla med! Brillat savarin är jättegod med jordgubbar och en fin balsamvinäger till! Gryuère är en annan stor favorit - smakade nyligen en grottlagrad som var helt makalös! Kaltbach och Västerbottensost inte att förglömma!!!

Bra smak! Mina favoriter bland ostar är brillat savarin, västerbottensost och gruyère surchoix. :D Aldrig provat kaltbach, men borde kanske med tanke på vad skriver. :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 947
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 437
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 803
Senast: Fetaost
·
Äldre Jag skulle behöva tips till ikväll på god smakrik hårdost eller liknande som passar bra med lite marmelad till! Äter det gärna på...
2
Svar
28
· Visningar
2 644
Senast: Smulu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp