Out of your comfort zone

Jag ärvde uppgiften. Jag har en tjänst som dels innebär massa aptunga uppgifter, sen har jag några ärvda plikter som ska göras. Jag är grym på att planera och organisera och tycker den biten är kul, jag vill bara slippa gå på festen;)

Aha, då förstår jag. Trist ändå om själva festen är så tråkig :)
 
Det här är så lång utanför min komfortzon som det bara går. :laugh:
Full105654_395743a4c9a325e7377fb2eb9468992a.jpg



Fast jag ska erkänna att jag gått på 30-årsskiva med tema i rosa mysdress. :o :p
 
Tight kort klänning, a´la kroppsstrumpa. Nätstrumpor.
Jag har aldrig kläder som sitter åt (utom baddräkten).
 
Är dresscode på jobbets julfest. Vad skulle DU sätta på dig?
Jag har ignorerat den där dumma klädkoden faktiskt. Den var ju inte gjord för att alla ska må bättre precis. Eller så hade jag frågat personen som satte klädkoden hur den tänkte att det skulle bli, liksom vad som var poängen. Är det meningen att man ska hålla sig inom ramen för en julfest, fast space:a till det lite, eller ska man klä ut sig helt? Jag fattar inte klädkoden faktiskt och därför hade jag ignorerat den och kört på vanlig julfest.

Att ha temat att klä ut sig, att komma som man normalt inte är, etc är ju okej, men denna är alldeles för vag.
 
Jag har ignorerat den där dumma klädkoden faktiskt. Den var ju inte gjord för att alla ska må bättre precis. Eller så hade jag frågat personen som satte klädkoden hur den tänkte att det skulle bli, liksom vad som var poängen. Är det meningen att man ska hålla sig inom ramen för en julfest, fast space:a till det lite, eller ska man klä ut sig helt? Jag fattar inte klädkoden faktiskt och därför hade jag ignorerat den och kört på vanlig julfest.

Att ha temat att klä ut sig, att komma som man normalt inte är, etc är ju okej, men denna är alldeles för vag.
Hade tänkt skippa faktiskt att klä ut mig men folk verkar satsa på nya utstyrslar och tar det på stort allvar..Helt dumt eftersom man troligen aldrig använder det igen:angel:

Jag skulle inte känna mig helt trygg i bikini faktiskt. Men kan ju på riktigt inte ha på mig det!!:D
 

Liknande trådar

Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
13 051
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Då var det dags för julfest, jobbar på ett mansdominerat företag. Av 92 som kom var 10 tjejer. Jag har jobbat där ca 1,5 år. Såg fram...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 218
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 049
Tjatter En av de få bra sakerna med att pendla med bil till jobbet är att man får sjunga med (läs: vråla) i låtar, som ett sätt att få utlopp...
2
Svar
35
· Visningar
2 075
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp