Out of your comfort zone

Tubsockor i sandaler och hawaiiskjorta skulle vara väldigt långt utanför min comfortzone :D

Själv tycker jag temafester är jätteroligt. Man får ju dessutom tolka temat helt på eget vis och inget är ju fel. På mitt förra jobb t ex så hade vi temafest varje vår som arrangerades av de som var nyanställda sedan förra festen gick av. När jag var med och arrangerade så hade vi temat "The good, the bad and the ugly". De flesta kom i någon form av cowboyutstyrsel men en kvinna kom med tomtemössa på huvudet - hon var "den gode" sa hon. Några kom helt outklädda och det var helt ok det med :)
 

Liknande trådar

Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
12 862
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Då var det dags för julfest, jobbar på ett mansdominerat företag. Av 92 som kom var 10 tjejer. Jag har jobbat där ca 1,5 år. Såg fram...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 156
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 015
Tjatter En av de få bra sakerna med att pendla med bil till jobbet är att man får sjunga med (läs: vråla) i låtar, som ett sätt att få utlopp...
2
Svar
35
· Visningar
2 068
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp