Outlook vägrar kasta dokument, vad göra?

Clabbe

Trådstartare
På sistone har många mail jag flyttar till borttaget "ramlat tillbaka" till inkorgen när jag öppnat Outlook nästa gång, trots att jag svarat ja på att borttaget ska tömmas när jag avslutar programmet.

Har jag fått virus eller är det ngt annat problem? Jag ha försökt googla på frågan men inte lyckats hitta ngt svar än.
 
Sv: Outlook vägrar kasta dokument, vad göra?

Kör ditt virus program och kolla om det kan hjälpa. Eller lägg dom i borttaget och sedan töm mappen borttaget.
 
Sv: Outlook vägrar kasta dokument, vad göra?

Jag har avast, det har inte hittat något virus. Borde jag komplettera med ett annat virusprogram? SpyBot?

Jag har provat flera gånger att lägga dem i borttaget och sen tömt mappen. Lik förbannat finns filerna i inkorgen igen när jag öppnar programmet nästa gång.
 
Sv: Outlook vägrar kasta dokument, vad göra?

Kanske, jag kan inte Outlook så bra. Det är mest spam som jag får och tråkigt nog är det väl en massa avsändare.
Tack för tipsen så långt iallafall!
 
Sv: Outlook vägrar kasta dokument, vad göra?

Har du aktiverat att den ska ta bort från servern också? Annars kommer den oftast tillbaka i inkorgen. Du kan ju ta bort den manuellt från webmailen i så fall.
 
Sv: Outlook vägrar kasta dokument, vad göra?

Det verkar inte finnas något aktivt val för att ta bort meddelanden från servern i Outlook vad jag kan finna, däremot kan man ange om man vill att meddelanden sparas på servern. Det har jag inte kryssat i så jag får väl anta att meddelanden inte sparas på servern.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 115
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
27 945
Senast: EmmaW
·
Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
16 642
Senast: Brandgul
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 256

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp