Palettblad/Coleus

Dagens nyklippta favorit.
20220811_202913.jpg
 
Har haft problem länge med dvärgväxt. Nu (peppar peppar) verkar det vara borta och jag blir ju påmind om växtkraften hos paletterna. Så nu borde jag klippa, knappt att jag vågar 🙈
 

Bifogade filer

  • 20220801_123611.jpg
    20220801_123611.jpg
    293,4 KB · Visningar: 20
Och så har jag planterat om mina första fröisar. De är köpta i butik och borde bara vara fyra sorter. Men den nere i mitten är annorlunda. Ska bli spännande att se om den visar sig vara en av de fyra eller om det smugit sig med något annat.
20220823_200656.jpg
 
Åh vad har du köpt dina hyllor/pedistaler? Den vita är ikea va?
Alla piedestalerna är från Ikea. Lilla vita i fönstret heter Chilistrån, svarta på golvet heter Olivblad och stora vita på golvet heter Vitlök. Vitlök är utgående sortiment.
Hyllorna i fönstren är från Claes Olsson.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Ny här i forumet och har postat ett inlägg angående den här växten i Palettbladstråden då jag misstänker att det är ett palettblad men...
Svar
12
· Visningar
1 996
Senast: Maria D
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
474
Senast: cili
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 433
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 769
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp