Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är beställning lagd
Blev stora testkitet + pear obsession + at the seaside.
Sunny soul hann testern bli slut..
Menmen, en hel del att testa framöver iaf
Men en annan snabb fråga; de här med splittar, är det nån fb grupp lr liknande man kan köpa sånt?![]()
Ta en ruta toapapper runt toppen som stöd och ifall att sen vickar du bara försiktigt upp korken.Mitt testkitt har kommit. Men det är ju typ inbrottssäkert? Har ni nått bra knep för att få upp korken utan att få parfym på fingrarna?
Mitt testkitt har kommit. Men det är ju typ inbrottssäkert? Har ni nått bra knep för att få upp korken utan att få parfym på fingrarna?
Jag köper från Dofttorget. Om det jag vill ha inte finns där så kollar jag i fb-gruppen LWL Parfym.Men en annan snabb fråga; de här med splittar, är det nån fb grupp lr liknande man kan köpa sånt?![]()
@Shixle den handlar jag också ifrån!Parfym: Splittar & Samples brukar jag handla i!![]()
Det fanns en länk på hemsidan, men när jag gjorde som hon blev det ändå mest kladdigt. Andra kanske inte bryr sig om de får lite på fingrarna, men jag är ganska känslig för dofter, så det blir lite för mycket om jag ska ha det på händerna också. Det var likadant när jag skulle öppna förpackningen till en sån där rumsdoft.Tror de skickade med en länk i typ ett mail eller liknande? Eller om det fanns på hemsidan. Sätter tummen under den lilla pinnen och vickar med fingrarna på andra handen samtidigt som jag drar lite uppåt typ!
Fått hem testerna nubara "provat" 2 st än, och de va ett mjao till Very Cherry å ett njae till Carashmellow.
Men.
Hur rekkar ni att man attackerar det hela?i bokstavsordning? Eller sortera upp i de snarlika för sig (typ vanilj) eller rota genom å se om essnce själva har dom i grupper? Typ gourmand å så?
Känner att nån form av system behövs för jag blir mest lite matt av att titta på alla
Ska även se om svågern kan printa nått ställ lr nått![]()
Jag fick mina i måndags (sjukt snabb leverans för övrigt, jag beställde i fredags!) och har testat fyra hittills. Jag har utgått från mejlet "det här innehåller ditt kitt" eller vad det heter och sen skrivit upp dem jag testat i ett worddokument. Vill också ha lite överblick.Fått hem testerna nubara "provat" 2 st än, och de va ett mjao till Very Cherry å ett njae till Carashmellow.
Men.
Hur rekkar ni att man attackerar det hela?i bokstavsordning? Eller sortera upp i de snarlika för sig (typ vanilj) eller rota genom å se om essnce själva har dom i grupper? Typ gourmand å så?
Känner att nån form av system behövs för jag blir mest lite matt av att titta på alla
Ska även se om svågern kan printa nått ställ lr nått![]()
Som sagt har jag då hittills hunnit testa fyra parfymer från mitt testpaket. För referens så är mina forever-go-to som jag aldrig tröttnar på Donna Karan det gröna äpplet och Cherry Blossom, Kiss från Rihanna (finns ingenstans att köpa längre så jag håller stenhårt i den jag har och slösar inte den i onödan) och Versace Bright Crystal/Bright Crystal Absolu.
Har tidigare testat Carashmellow och Forever June efter tips här i tråden och framför allt Carashmellow gillar jag väldigt mycket, men har bara haft dem i några veckor.
De jag har testat nu är följande:
Cotton Clouds - fräsch doft, luktar nytvättat. Påminner väldigt mycket om rumsdoften Washed Linen som är den enda rumsdoft jag står ut med. Dock kanske den gör sig mer som just rumsdoft än parfym. Gick bort enkelt dock.
Midsummer Dream - denna var dock riktigt ljuvlig. Fräsch, fruktig och blommig utan att slå över och bli tantig som jag tycker en del blommiga parfymer har jag en förmåga att bli. Den här kan jag absolut tänka mig att köpa en full flaska av.
Fizzy Mango - den är söt! Fruktansvärt söt. Den luktade väldigt gott till en början, men det blev nästan lite överväldigande ganska snabbt. Påminner även väldigt mycket om en herrparfym pappa hade när jag var liten, och även om den luktar gott tar det bort lite av det positiva med den. Satt också som berget, det hjälpte inte att duscha för att få bort den.
Coco ´bout You - riktigt fräsch men det är ett absolut krav att gilla kokos, för det är den dominerande doften. Även denna sitter starkt, det räckte inte att duscha för att få bort den, men eftersom jag gillade den bättre gör det inte så mycket. Jag har redan en annan parfym som luktar kokos, men den här är snudd på bättre faktiskt. Kommer förmodligen även köpa denna som fullsize men kanske inte prioriterar den först i och med att jag redan har en annan med kokosdoft.
Kul med recension! Jag blir väldigt sugen på att testa Midsummer Dream, låter som en parfym som skulle kunna passa mig (en av mina favoriter är ju Delicate Jasmine, som är lite frisk-blommig).Som sagt har jag då hittills hunnit testa fyra parfymer från mitt testpaket. För referens så är mina forever-go-to som jag aldrig tröttnar på Donna Karan det gröna äpplet och Cherry Blossom, Kiss från Rihanna (finns ingenstans att köpa längre så jag håller stenhårt i den jag har och slösar inte den i onödan) och Versace Bright Crystal/Bright Crystal Absolu.
Har tidigare testat Carashmellow och Forever June efter tips här i tråden och framför allt Carashmellow gillar jag väldigt mycket, men har bara haft dem i några veckor.
De jag har testat nu är följande:
Cotton Clouds - fräsch doft, luktar nytvättat. Påminner väldigt mycket om rumsdoften Washed Linen som är den enda rumsdoft jag står ut med. Dock kanske den gör sig mer som just rumsdoft än parfym. Gick bort enkelt dock.
Midsummer Dream - denna var dock riktigt ljuvlig. Fräsch, fruktig och blommig utan att slå över och bli tantig som jag tycker en del blommiga parfymer har jag en förmåga att bli. Den här kan jag absolut tänka mig att köpa en full flaska av.
Fizzy Mango - den är söt! Fruktansvärt söt. Den luktade väldigt gott till en början, men det blev nästan lite överväldigande ganska snabbt. Påminner även väldigt mycket om en herrparfym pappa hade när jag var liten, och även om den luktar gott tar det bort lite av det positiva med den. Satt också som berget, det hjälpte inte att duscha för att få bort den.
Coco ´bout You - riktigt fräsch men det är ett absolut krav att gilla kokos, för det är den dominerande doften. Även denna sitter starkt, det räckte inte att duscha för att få bort den, men eftersom jag gillade den bättre gör det inte så mycket. Jag har redan en annan parfym som luktar kokos, men den här är snudd på bättre faktiskt. Kommer förmodligen även köpa denna som fullsize men kanske inte prioriterar den först i och med att jag redan har en annan med kokosdoft.
Haha, var tvungen att kasta mig in och kolla i mitt dokument om Keep it Fruity ingick i mitt paket, men det gjorde det som tur var inte. Tack för varningen, namnet är definitivt en sån jag hade kunnat gå på annars eftersom jag gillar fruktiga parfymer överlag.Kul med recension! Jag blir väldigt sugen på att testa Midsummer Dream, låter som en parfym som skulle kunna passa mig (en av mina favoriter är ju Delicate Jasmine, som är lite frisk-blommig).
Håller med om Fizzy Mango, börjar så syrligt med Mango och sedan käftsmällen av söt-kvalmigheten sedan. Jag vill passa på att varna lite för en annan luring: Keep it Fruity, alltså det var den värsta jag testat (på mig iaf)! Som en blandning av rakvatten, rävgift och tung tantdoft som riktigt bet sig fast i huden. Bedrägligt namn, allt annat än "fruktig", om de inte av misstag råkat blanda ner lite rakvatten i mitt doftprov (?). Nåväl, en liten varning på den i alla fall
.