Bukefalos 28 år!

Paus från livet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ville förklara lite men det är bara stopp i min hjärna och att jag inte kan skriva här. Och jag vet att vissa tycker att det är fel att skriva här eller att jag ungefär får skylla mig själv.
Men det är iallafall väldigt dåligt nu. För som pappa sa om jag VILL vara på bup om jag VILL ha sond då är det dåligt. Men det kanske är nöd vändigt justnu.
Jag vet inte hur länge som jag kommer vara här men planen iallafall är inte sålänge. Men justnu så orkar jag inte ens tänka på den riktiga världen utan för.
Och jag kommer nog att ha en paus från bukefalos eller iallafall inte vara här såmycket. För det bara är jobbigt och endel saker är väldigt triggande. Men jag ville bara skriva dethär till ni som brukar skriva till mig och så ❤️
 

Det är inte alls jämförbart, det du gjorde gjorde du för att du mådde dåligt och det skadade ingen annan. (Mer än de som bryr sig om dig som bara mår dåligt för att de bryr sig om dig. Och det är inte ditt fel för du kan inte hjälpa att du mår dåligt.)

Jag förstår att det är svårt att hitta någon perfekt person att skriva med. Men på t.ex. Bris så är alla utbildade och kontrollerade så det är betydligt lägre risk att någon där försöker utnyttja den som skriver till dem. Har du provat det någon gång?
Jo det är ju visst mitt fel! För jag hade ETT VAL att inte vara så fucking jävla äcklig och dum i huvudet och jag valde att jag ville vara det iallafall. Men ingen här fattar iallafall så denenda som har haft rätt är han att domflesta INTE fattar och domflesta dömmer jävligt mycket om andra som inte ens på verkar dom. Och att domflesta tycker att jag inte kan ha NÅN bra å sikt nånsin bara för jag inte mår bra och då är man tydligen dum i huvudet.
Och nej jag har inte provat ha kontakt med bris och jag vill inte det heller.
 
Det han HAR GJORT ingen här vet om han gör det NU bara för han har gjort det för länge sen!
Och det var ju jävligt dumt av mig att skriva om det här frånbörjan för jag borde ha fattat att ingen här skulle fatta och att alla bara skulle klaga på allt och tycka att jag gör fel SOMVANLIGT som jag tydligen ALLTID gör o avsett vad jag gör.
Vi tycker inte att du gör fel! Vi tycker att HAN gör det.

Jag kan bara tala för mig själv, men när det gäller sexualbrott så tar jag mig definitivt friheten att döma utifrån deras värsta stunder.
 
Det spelar ingen roll att du skriver att jag inte är dum i huvudet fast alla ändå an tyder det. Om det är så jävla uppen bart att han bara vill ut nyttja mig och att han är så hemsk så ÄR ju jag dum i huvudet som inte fattar det.
Och detdär sista att ni vill att jag ska ha trevliga vettiga personer att öppna mig för så jaha det låter ju jätte bra men var hittar man dom då om man INTE vill prata med nån irl och dom vännerna som man har INTE KAN skriva när man kanske be höver det?
Här på Buke har iallafall jag hittat vänner! Jättefina personer.
 
Det han HAR GJORT ingen här vet om han gör det NU bara för han har gjort det för länge sen!
Och det var ju jävligt dumt av mig att skriva om det här frånbörjan för jag borde ha fattat att ingen här skulle fatta och att alla bara skulle klaga på allt och tycka att jag gör fel SOMVANLIGT som jag tydligen ALLTID gör o avsett vad jag gör.
En vecka, en månad eller ens ett år är inte särskilt länge för en vuxen, särskilt inte när det kommer till så stora personlighetsförändringar som att gå från att vara ett rovdjur som jagar unga tjejer som mår dåligt till att vara en trygg och säker kompis till unga tjejer som mår dåligt.

Och det är inte DU som gör fel. HAN gör jättemycket fel.
 
Här på Buke har iallafall jag hittat vänner! Jättefina personer.
Ja det har jag också men som jag har försökt att förklara så kan inte dom alltid skriva utan ibland så kanske dom inte kan på flera timmar. Som HAN KAN. Men skitsamma för jag kan ändå inte skriva med han nu för det är ju tydligen bättre att jag har massa ensam känslor bara. Och då kanske han blir irriterad som jag kan fatta isåfall för jag bara slutar svara igen. Men det är ju tydligen bättre iallafall.
 
En vecka, en månad eller ens ett år är inte särskilt länge för en vuxen, särskilt inte när det kommer till så stora personlighetsförändringar som att gå från att vara ett rovdjur som jagar unga tjejer som mår dåligt till att vara en trygg och säker kompis till unga tjejer som mår dåligt.

Och det är inte DU som gör fel. HAN gör jättemycket fel.
Du vet inte hur det gick till att jag började skriva med han från början förra året så det är ganska över drivet att skriva att han är ett rov djur som jagar unga tjejer fast du INTE vet hur det gick till.
 
Ja det har jag också men som jag har försökt att förklara så kan inte dom alltid skriva utan ibland så kanske dom inte kan på flera timmar. Som HAN KAN. Men skitsamma för jag kan ändå inte skriva med han nu för det är ju tydligen bättre att jag har massa ensam känslor bara. Och då kanske han blir irriterad som jag kan fatta isåfall för jag bara slutar svara igen. Men det är ju tydligen bättre iallafall.
Jag fattar att det känns helt fel och jobbigt, men i just det här fallet så är det allra bästa att inte ha kontakt med den här mannen. Även om det innebär att du känner dig ensam, för även om han kan skriva till dig precis när du har ett behov av att skriva av dig, så är han farlig.
 
Jag ber om ursäkt om det jag skriver uppfattas så, det är inte så jag menar. Jag tycker du är oskyldig i det här.
Jaha jag är o skyldig och bara o vanligt dum i huvudet eller?
För UPPEN BART så tycker alla andra här att han bara är sååå hemsk och dåligt och dom bra sakerna med han be tyder INGET. Men efter som JAG ville ge han en chans för att jag räknade med dom bra sidorna OCKSÅ så är det ganska tydligt att jag tänker fel enligt alla här. Så ifall jag inte GÖR FEL så måste jag ju vara dum i huvudet då som inte fattar det som är sååå uppen bart för alla andra. Och alla andra vet vad som är bättre FÖRMIG.
 
Du vet inte hur det gick till att jag började skriva med han från början förra året så det är ganska över drivet att skriva att han är ett rov djur som jagar unga tjejer fast du INTE vet hur det gick till.
Det spelar egentligen ingen roll hur det gick till. HAN har fått dig att skicka dåliga bilder, HAN har skickat dåliga bilder till dig och HAN har hotat och utpressat dig. Han måste ju ha sett på bilderna han fick förra året om inte annat att du är väldigt ung, och då om inte förr fattat att han borde låta bli. Istället har han bett om fler bilder, skickat dåliga bilder och hotat. Det spelar ingen roll hur det hela började när HAN fortsatt som han gjort.
 
Jag fattar att det känns helt fel och jobbigt, men i just det här fallet så är det allra bästa att inte ha kontakt med den här mannen. Även om det innebär att du känner dig ensam, för även om han kan skriva till dig precis när du har ett behov av att skriva av dig, så är han farlig.
Men det är farligt FÖRMIG att ha skit starka ensam känslor också.
Och det är farligt förmig att jag inte ens får förklara nånting till han att jag inte FÅR skriva så jag INTE KAN. Men han vet ju inte det så då kanske han blir sur och då kanske han hotar att skicka nånting till mamma och pappa igen men det är tydligen ändå bättre.
 
Jaha jag är o skyldig och bara o vanligt dum i huvudet eller?
För UPPEN BART så tycker alla andra här att han bara är sååå hemsk och dåligt och dom bra sakerna med han be tyder INGET. Men efter som JAG ville ge han en chans för att jag räknade med dom bra sidorna OCKSÅ så är det ganska tydligt att jag tänker fel enligt alla här. Så ifall jag inte GÖR FEL så måste jag ju vara dum i huvudet då som inte fattar det som är sååå uppen bart för alla andra. Och alla andra vet vad som är bättre FÖRMIG.
Ingen här har sagt eller antytt att du är dum i huvudet, alls. Givetvis är det svårt för oss andra här i tråden att se bra sidor hos en man som hotar en minderårig med att skicka bilder på henne till hennes föräldrar, det är inte så konstigt.
 
Det spelar egentligen ingen roll hur det gick till. HAN har fått dig att skicka dåliga bilder, HAN har skickat dåliga bilder till dig och HAN har hotat och utpressat dig. Han måste ju ha sett på bilderna han fick förra året om inte annat att du är väldigt ung, och då om inte förr fattat att han borde låta bli. Istället har han bett om fler bilder, skickat dåliga bilder och hotat. Det spelar ingen roll hur det hela började när HAN fortsatt som han gjort.
Ja och han har somsagt skrivit förlåt att det gick förlångt och han har förklarat varför. Men somsagt så spelar det ändå ingen roll för jag kan ändå inte skriva med han. Så allaandra kan ju vara skit nöjda nu.
 
Men det är farligt FÖRMIG att ha skit starka ensam känslor också.
Och det är farligt förmig att jag inte ens får förklara nånting till han att jag inte FÅR skriva så jag INTE KAN. Men han vet ju inte det så då kanske han blir sur och då kanske han hotar att skicka nånting till mamma och pappa igen men det är tydligen ändå bättre.
Jag förstår att det är farligt för dig att känna dig så oerhört ensam, du är dock inte skyldig honom nånting eller nån förklaring! Om han blir sur och gör något dumt för att du tar avstånd så ligger det återigen på honom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 830
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 372
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 379
Senast: SiZo
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 651

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp