Bukefalos 28 år!

Paus från livet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ville förklara lite men det är bara stopp i min hjärna och att jag inte kan skriva här. Och jag vet att vissa tycker att det är fel att skriva här eller att jag ungefär får skylla mig själv.
Men det är iallafall väldigt dåligt nu. För som pappa sa om jag VILL vara på bup om jag VILL ha sond då är det dåligt. Men det kanske är nöd vändigt justnu.
Jag vet inte hur länge som jag kommer vara här men planen iallafall är inte sålänge. Men justnu så orkar jag inte ens tänka på den riktiga världen utan för.
Och jag kommer nog att ha en paus från bukefalos eller iallafall inte vara här såmycket. För det bara är jobbigt och endel saker är väldigt triggande. Men jag ville bara skriva dethär till ni som brukar skriva till mig och så ❤️
 

Jag vet att jag har skrivit dethär förut och endel tycker säkert att jag är pattetisk men jag bryr mig inte.
Men jag har påriktigt världens finaste och snällaste och bästa pojk vän ❤️ Han var här idag och även fast att jag är så jävla störd och äcklig och konstig och dum så var han ÄNDÅ jätte gullig och om tänk sam och kramade mig jätte länge och bara var här och um gicks ett tag ❤️ Och det var iallafall liiiite normal känsla och att jag liiite kunde tänka på nåtannat då.
Jag tycker verkligen INTE att jag är värd han men jag tycker om han så jävla jävla mycket.
Han låter som en superbra kille! Visst känns det fint att få tycka om någon så mycket? :love:

Du förtjänar massor av kärlek, livet har behandlat dig så illa så du är verkligen värd att få ha det bra :heart
 
Jag vet inte vdrföt jsg skriver ddthär eller jo för jsg ändå är så dum så jag hoppas att nån ska säga att den har varit mer om lika men den är normal nu. Men jag TROR inte det.
Men jag öy typ rädd för mig själv och att dethär är INTE jag. Men solsagt sö var min pojk vän här och då var det okej. Men sen jag kvällen varit KAOS men iallafall inte att dom har hållt fast mig flv dom fattar vän lite mera hur jag är nu. Men jag nästan började bråka med pappa flöt jag pratade förmycket om gur jag ska dö och sånt. Och jag har SKIT mycket äckel minnen och att det bara måste ut sö jag har sagt saker som jag INTE vill men jag bara kan inte stänga in det. Sö typ bröt hop och sa jätte jobbiga och äckliga saker til pappa och en personal här sö dom vill nog spy av mj. Nu.
 
Jag tror personalen där du är är vana vid sådant! Du bär på så mycket jobbiga saker att det inte är konstigt att det kokar över ibland. DU är INTE dum, äcklig eller konstig. Du har varit med om att folk varit dumma, äckliga och konstiga mot dig, och det är förbannat orättvist att du ska behöva hantera det. :heart
 
Jag vet inte vdrföt jsg skriver ddthär eller jo för jsg ändå är så dum så jag hoppas att nån ska säga att den har varit mer om lika men den är normal nu. Men jag TROR inte det.
Men jag öy typ rädd för mig själv och att dethär är INTE jag. Men solsagt sö var min pojk vän här och då var det okej. Men sen jag kvällen varit KAOS men iallafall inte att dom har hållt fast mig flv dom fattar vän lite mera hur jag är nu. Men jag nästan började bråka med pappa flöt jag pratade förmycket om gur jag ska dö och sånt. Och jag har SKIT mycket äckel minnen och att det bara måste ut sö jag har sagt saker som jag INTE vill men jag bara kan inte stänga in det. Sö typ bröt hop och sa jätte jobbiga och äckliga saker til pappa och en personal här sö dom vill nog spy av mj. Nu.
Jag är övertygad om att de förstår ❤️
 
Och nu är jag på SKIT dåligt humör och är arg. För jag frågade om jag ska ha läkar samtal idag så svarade sköterskan skit surt typ Hurså är det nåt viktigt som du måste ta upp med läkaren idag? Och då sa jag att jag bara undrar hur länge jag ska bara här så sa hon Det är ju inte aktuellt för dig att bli ut skriven i nu läget iallafall så du kan räkna med att du blir kvar här ett tag.
Som att det är så jävla själv klart och att jag inte be höver veta nånting då utan jag ska bara räkna med att bara kvar här. Det låter säkert jätte dumt men hon bara hade en så jävla dålig attityd om det så jag blev skit arg och ledsen.
 
Och nu är jag på SKIT dåligt humör och är arg. För jag frågade om jag ska ha läkar samtal idag så svarade sköterskan skit surt typ Hurså är det nåt viktigt som du måste ta upp med läkaren idag? Och då sa jag att jag bara undrar hur länge jag ska bara här så sa hon Det är ju inte aktuellt för dig att bli ut skriven i nu läget iallafall så du kan räkna med att du blir kvar här ett tag.
Som att det är så jävla själv klart och att jag inte be höver veta nånting då utan jag ska bara räkna med att bara kvar här. Det låter säkert jätte dumt men hon bara hade en så jävla dålig attityd om det så jag blev skit arg och ledsen.
Jag förstår att du blev upprörd. Klart att man vill veta vad som händer en själv? Och du borde få veta sånt, iaf när nästa läkarkontakt är (även om sköterskan inte kan svara på exakt när du blir utskriven).
:heart
 
Jag förstår att du blev upprörd. Klart att man vill veta vad som händer en själv? Och du borde få veta sånt, iaf när nästa läkarkontakt är (även om sköterskan inte kan svara på exakt när du blir utskriven).
:heart
Ja exakt och som i fredags eller när det var så sa läkaren att jag skulle vara kvar iallafall över helgen. Och då tänker man ju att man ska ha ett nytt läkar samtal på måndagen eller jag gör iallafall det. Men så verkade det på hon idag som att jag inte ens ska ha nåt läkar samtal eller nånting utan jag ska bara vara här eller? För inget kommer ju gå över så det bara känns bättre bara av att jag är här. Så jag fattar inte hur dom tänker eller dom gör nog inte det alls.
 
Ja exakt och som i fredags eller när det var så sa läkaren att jag skulle vara kvar iallafall över helgen. Och då tänker man ju att man ska ha ett nytt läkar samtal på måndagen eller jag gör iallafall det. Men så verkade det på hon idag som att jag inte ens ska ha nåt läkar samtal eller nånting utan jag ska bara vara här eller? För inget kommer ju gå över så det bara känns bättre bara av att jag är här. Så jag fattar inte hur dom tänker eller dom gör nog inte det alls.
Det ska finnas en ”vårdplan”. Fråga om du får läsa den. Om de tror att du kan må sämre av att läsa den så kan du be dem visa den för dina föräldrar.
 
Nu kommer jag skriva EXAKT hur dum i huvudet jag är. Bara så ni vet om nån läser dethär så jag vet redan det.
Men det första är att jag inte ens kommer håg varför jag är här frånbörjan. Alltså jag kommer inte håg varför jag inte kunde vara kvar på hvb. Så det känner jag mig helt fucking dum i huvudet för för hur kan jag INTE veta det?
Och detandra är att jag kan inte sluta tänka på vissa saker som jag sa till pappa och en personal igår. Som är JÄTTE äckliga och pinsamma saker och att jag sa skit äckliga och triggande ord. Och alltså pappa kanske visste dom äckliga sakerna före också men jag har aldrig SAGT det till han. Så nu är det i mitt huvud helatiden att han och alla vet så JÄVLA äckliga saker om mig.
Och att jag känner mig så jävla värde lös att jag VET att jag har jätte snälla föräldrar jag har jätte fina och snälla hundar jag bor på världens bästa hvb jag har världens bästa pojk vän jag har jätte snälla vänner jag får jätte mycket hjälp. Och ÄNDÅ så är det så hopp löst och o möjligt och ändå så VILL jag inte ens försöka och jag saknar inte ens nåt från den riktiga världen liksom.
 
Nu kommer jag skriva EXAKT hur dum i huvudet jag är. Bara så ni vet om nån läser dethär så jag vet redan det.
Men det första är att jag inte ens kommer håg varför jag är här frånbörjan. Alltså jag kommer inte håg varför jag inte kunde vara kvar på hvb. Så det känner jag mig helt fucking dum i huvudet för för hur kan jag INTE veta det?
Och detandra är att jag kan inte sluta tänka på vissa saker som jag sa till pappa och en personal igår. Som är JÄTTE äckliga och pinsamma saker och att jag sa skit äckliga och triggande ord. Och alltså pappa kanske visste dom äckliga sakerna före också men jag har aldrig SAGT det till han. Så nu är det i mitt huvud helatiden att han och alla vet så JÄVLA äckliga saker om mig.
Och att jag känner mig så jävla värde lös att jag VET att jag har jätte snälla föräldrar jag har jätte fina och snälla hundar jag bor på världens bästa hvb jag har världens bästa pojk vän jag har jätte snälla vänner jag får jätte mycket hjälp. Och ÄNDÅ så är det så hopp löst och o möjligt och ändå så VILL jag inte ens försöka och jag saknar inte ens nåt från den riktiga världen liksom.


Usch vad jobbigt det låter!

Jag förstår att det känns jobbigt att du sa det till din pappa men jag tror det är bra även om han blev ledsen av att höra det. Nu vet du att han vet och du behöver inte försöka dölja det (om du gjorde det tidigare) och han är din pappa så han kommer inte tycka att du är äcklig vad du än berättar.

Jag tänker att det är tur att du har dom där bra sakerna med pojkvän, snälla föräldrar mm så att dom kan hjälpa dig nu när du är sjuk och när du blir bättre är jag säker på att det kommer hjälpa dig jättemycket att ha dom runt dig.

Hur känns det att vara på BUP just nu? Behöver du vara med dom andra som är där eller får du vara ifred?
 
Usch vad jobbigt det låter!

Jag förstår att det känns jobbigt att du sa det till din pappa men jag tror det är bra även om han blev ledsen av att höra det. Nu vet du att han vet och du behöver inte försöka dölja det (om du gjorde det tidigare) och han är din pappa så han kommer inte tycka att du är äcklig vad du än berättar.

Jag tänker att det är tur att du har dom där bra sakerna med pojkvän, snälla föräldrar mm så att dom kan hjälpa dig nu när du är sjuk och när du blir bättre är jag säker på att det kommer hjälpa dig jättemycket att ha dom runt dig.

Hur känns det att vara på BUP just nu? Behöver du vara med dom andra som är där eller får du vara ifred?
Jag har inte försökt att dölja det innan heller utan det är bara att vi inte pratar om det. Och jag VILL inte prata om det speciellt inte med han eller mamma. Och alltså jag vet att han vet detmesta om äckel sakerna. Men tillexempel så sa jag en sak om hans föredetta kompis som jag inte vet om han visste och om denandra äckel saken som är skit äckliga detaljer. Och att jag sa att det med att personalen höll fast mig att det ungefär kändes som att bli v*ld tagen igen och jag vill inte att pappa ska som tänka det. Och att han var här då och han kunde inte göra nåt liksom så sa jag att det var som det. Men jag kan inte förklara.
Och det känns bara inte som jag är värd dom för jag ÄNDÅ inte mår bättre.
Och hur det känns att vara på bup så det känns skit att vara här men jag vet att det nog ändå är det bästa också justnu. Men jag vill inte vara här. Och nej jag be höver inte vara med domandra utan jag får vara ifred men nån personal eller pappa är ju med mig hrlstiden så inte helt ifred liksom.
 
Och jag känner mig så jävla jävla äcklig så jag får panik. Och jag blir äcklad av migsjälv för att jag får panik och blir helt fucking dum i huvudet för att personal på bup höll fast mig för att JAG inte hade kontroll på migsjälv. Jag bara är så jävla störd och att jag får SKIT mycket mera äckel känslor och äckel minnen från det och att det typ känns på samma sätt som en v*ld täckt alltså det är bara ÄCKLIGT ÄCKLIGT ÄCKLIGT 🤮🤮🤮
 
Det låter inte dumt alls tycker jag. Tror de allra allra flesta skulle tycka det var sjukt obehagligt att bli fasthållna (även om det kanske i vissa situationer är nödvändigt). Ta hand om dig och var snäll mot dig själv. :heart
Ja men domflesta blir iallafall inte HELT dumma i huvudet av det. Och domflesta gör inte så deras pappa börjar gråta iallafall.
 
Något jag inte förstod innan jag blev förälder var hur djup kärleken är till sitt barn. Jag vet att din pappa älskar dig oändligt mycket.

Jag tror att din pappa grät över den maktlöshet man känner när någon man älskar mår dåligt och man inte vet vad man ska göra för att hjälpa. Jag tror också att han grät över att han inte lyckats skydda dig från äckelgubbarna, för det är den viktigaste uppgiften man har som förälder; att skydda sitt barn. Jag vet också att han INTE grät för att han tycker att du är äcklig, för det är du INTE.

Sen tycker inte jag alls att det är konstigt att det är extremt triggande för dig att bli fasthållen och det är jättebra att du har berättat det och hur det får dig att känna. Förhoppningsvis kommer de nu kunna hitta andra strategier för att hjälpa dig om det behövs.

❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 830
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 372
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 379
Senast: SiZo
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 651

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp