Pelargontråden!

Jag har inte hunnit med mina pellisar på sistone så de har stått på den inglasade balkongen till idag. Så nu börjar den årliga ångesten över att få dem till att överleva i rumstemperatur (alla zonalerna får stå i mörker nere i matkällaren, det brukar de klara utmärkt).
Ffa mina hängisar skulle jag vilja ha kvar men de är alltid de som stryker med först oavsett vart jag har dem.
Så i år tänkte jag skaffa nån form av tilläggsljus till de i lägenheten. Någon som har bra tips på billig anordning/lampa?
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Vi måste prata om pelargoner. Jag har ett ganska invecklat förhållande till dessa skapelser. De är fina, finns i så många olika sorter...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 124
Senast: Kildegrei
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 375
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 403
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp