Pelargontråden!

Jag har inte hunnit med mina pellisar på sistone så de har stått på den inglasade balkongen till idag. Så nu börjar den årliga ångesten över att få dem till att överleva i rumstemperatur (alla zonalerna får stå i mörker nere i matkällaren, det brukar de klara utmärkt).
Ffa mina hängisar skulle jag vilja ha kvar men de är alltid de som stryker med först oavsett vart jag har dem.
Så i år tänkte jag skaffa nån form av tilläggsljus till de i lägenheten. Någon som har bra tips på billig anordning/lampa?

Liknande trådar

Trädgård & Växter Vi har trädgård och rumsväxter och paletter på forumet, men visst måste det finnas pelargonsamlare här också?! Jag skulle absolut inte... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 673
Senast: tott
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
949
Senast: Sharpless
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 828
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 685

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka