Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ikväll är en sån kväll då jag önskar att jag hade någon att umgås med. Ta en drink på nåt uteställe inne i stan och snacka om allt mellan himmel och gjord.
Så ja, jag känner mig ensam ikväll
Tänk om man kunde vara liten igen! Hade en bästis när jag var liten och vi var jämt med varandra, gjorde allt tillsammans. Så hade varit roligt att ha det igen, fast på en vuxen nivå![]()
Du kommer hitta något till slut! Lyssna inte på din mor om hon inte kan vara positiv![]()
Äh klart det inte tar så länge!
Btw screw you, norr är toppen![]()
Det är ju mörkt och kallt där uppe i norr.Säger hon som inte har varit längre norr ut än Borlänge.
Mitt motstånd till att flytta norr ut handlar nog med om att förutsättningarna för att ha häst blir sämre. Är ju van vid att ha allt hyfsat nära.![]()
¨Nja, det är för långt till civilisationen
Har bott i Umeå och jag saknar det inte. Förutom lugnet. Det är en härlig stäming där uppe, inget stressande.
Puh, kikar in och meddelar att vi kl 17 hade 30 grader varmt..vill inte veta hur varmt det var tidigare!
Fick bakslag igår, kände hur jag hatade mig själv och inte betyder något eller är viktig nog. Sätter alla andra före. Det är så svårt att be om hjälp