Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stormkast- Med tanke på din bakgrund är det inte alls bra att du ska börja väga dig varje dag. Jag har jätte svårt för att acceptera att vikten skiljer sig från dag till dag och hela dagar förstörs om vågen visar högre siffror än jag tänkt. Och jag tror att du lätt kommer hamna i samma situation, eller vad tror du?
Jag är rädd för att du inte väger dig för att peppa dig själv eller uppnå lycka utan för att ha kontroll och få utlopp för din ångest och ditt självhat. Om du tänker tillbaka på när du var jätte smal, var du lyckligare då än nu när du fortfarande är smal men mer hälsosam?
Är man överviktig är det hälsosamt att gå ner i vikt, men det är aldrig hälsosamt att banta. Det handlar om att göra livsstilsförändringar. Är man normalviktig finns det inget som blir bättre för kroppen av att man går ner i vikt. Och jag vet att du inte tror på oss men du är normalviktig, det finns inget tjockt på dig överhuvudtaget. Om jag såg ut som dig när jag nått min målvikt skulle jag vara glad!
För oss som har problem med maten behöver inte en viktnedgång innebära allvarlig undervikt för att ställa till problem. Det räcker med något kilo ner eller att man utesluter någon mat för att tankarna ska triggas igång och man hamnar i ett mönster som är svårt att bryta och som bara blir värre och värre.
Var rädd om dig Stormkast
Men jag kan se skillnad på att kläderna satt annorlunda förut och jag kunde känna mig lite mer bekväm i min kropp, jag gillade att mina armar och ben var smalare och att jag inte hade så mycket valkar som nu.