Pessoa magic system

Iddefixen

Trådstartare
Är det någon som vet om dessa bett finns att få tag på i sverige?

De verkar helt suveräna och vad jag förstår så är det ett helt nytt tänkande bakom dessa bett.

Vad tror ni om dem?
 
Har aldrig hört talas om dom betten :o
Finns dom på nätet :confused:
 
De finns att köpa genom de affärer som har Källqvists grejer. Så särskilt nytt är dock inte tänkandet, gamla bett i nya upplagor, även om någon enstaka häst kanske kan hitta en favorit bland dessa bett. För stora allmänheten är det dock mest slöseri med pengar. Kan också meddela att i broschyren så var KONTROLL nyckelordet...
 

Liknande trådar

Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 108
Senast: ginnies
·
Utrustning Hej alla! Jag har fått en mattespad av grannen, som jag tänkte tvätta innan användning. Men det är helt omöjligt att få upp dragkedjan...
Svar
4
· Visningar
562
Senast: Valle
·
Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som...
2
Svar
28
· Visningar
1 753
Senast: fio
·
Samhälle Sett uppdrag granskning nu ikväll och blir illamående över dessa avskum rent ut sagt som lurar främst äldre personer. Samtidigt har jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 456

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp