Piercingar

Gjorde en septum för lite mer än en vecka sedan och jag är så arg på den. 🤨 Ångrar nästan att jag gjorde den, den fyller mig verkligen sån ilska typ hela tiden. Hoppas det beror på att jag blev sjuk inom loppet av 12 timmar och har varit sjuk sedan dess, att det är därför jag har noll tålamod med minsta obehag från piercing för min kropp har fullt upp med att försöka bli frisk. Har aldrig upplevt det här förut. 😂
 
Gjorde en septum för lite mer än en vecka sedan och jag är så arg på den. 🤨 Ångrar nästan att jag gjorde den, den fyller mig verkligen sån ilska typ hela tiden. Hoppas det beror på att jag blev sjuk inom loppet av 12 timmar och har varit sjuk sedan dess, att det är därför jag har noll tålamod med minsta obehag från piercing för min kropp har fullt upp med att försöka bli frisk. Har aldrig upplevt det här förut. 😂

Har det blivit bättre?
 
Gud så snyggt har du gjort allt det där själv?
Vad använder du för smycke till dom?
Tack! Ja, det var skitsnyggt och jag gjorde det själv, men tyvärr fick jag plocka ut alla piercingar utom smileyn, medusan och tragusarna när jag blev sjuk 😞 Så nu ser det örat ut såhär och det andra har bara en tragus och lobe. Jag har nästan bara push ins i bioplast som stavar och så klipper jag av piggen på smycket jag vill använda till lagom längd för staven
IMG_0883.jpeg
 
Tack! Ja, det var skitsnyggt och jag gjorde det själv, men tyvärr fick jag plocka ut alla piercingar utom smileyn, medusan och tragusarna när jag blev sjuk 😞 Så nu ser det örat ut såhär och det andra har bara en tragus och lobe. Jag har nästan bara push ins i bioplast som stavar och så klipper jag av piggen på smycket jag vill använda till lagom längd för staven
Visa bifogad fil 134025
Jag gör mina själv oxå, gjorde en helix (tror jag den heter) för 5-6 v sen har stav 8mm med platt bak och skruv framtill så den kan röra sig fritt för att kunna läka snabbt och rätt har jag läst mig till(vet inte om det är rätt) ska byta ut den till antingen en 6 mm eller en ring snart och vill göra en till strax under men har ju fasan hört att dom tar upp till 8 månader innan de läker helt och jag sover oftast på sidan så den blir lite kvaddad på natten
 
Så här ser den ut vet inte riktigt om jag har gjort den rätt eller fel heller då den är ganska rak. Lägger upp en till bild framifrån sen då jag kan bara lägga upp 1 bild i varje tydligen
 

Bifogade filer

  • 20231211_110301.jpg
    20231211_110301.jpg
    247,4 KB · Visningar: 61
Har haft en hel del skrot i ansiktet som tonåring. Sedan tog jag paus i nästan tio år och för fem år sedan tog jag om den enda piercing jag verkligen saknat: medusan. Har minsta möjliga guldkula och matchar med två hål i varje öra där jag i normala fall har guldörhängen. Får ofta komplimanger, även av folk som inte har piercings själva.

Vill inte ha mer i ansiktet nu, men vill ta minst ett vanligt hål i varje snibb till, plus kanske kanske en diskret tragus på varje sida. Någon som har det och vet hur lätt/svårt det är att ha in ear-hörlurar sedan?
36C79610-1DD0-4B14-94E6-88EDFD70000A.jpeg
 
Har haft en hel del skrot i ansiktet som tonåring. Sedan tog jag paus i nästan tio år och för fem år sedan tog jag om den enda piercing jag verkligen saknat: medusan. Har minsta möjliga guldkula och matchar med två hål i varje öra där jag i normala fall har guldörhängen. Får ofta komplimanger, även av folk som inte har piercings själva.

Vill inte ha mer i ansiktet nu, men vill ta minst ett vanligt hål i varje snibb till, plus kanske kanske en diskret tragus på varje sida. Någon som har det och vet hur lätt/svårt det är att ha in ear-hörlurar sedan?Visa bifogad fil 134087

Passar dig verkligen!
 
Har gjort två piercingar idag. Har sagt flera gånger att örat är klart bara för att sedan vilja bygga på det mer, men nu går det vara nog. 😁 Slut på året = slut på nya piercingar i högerörat.
 

Bifogade filer

  • DSC_1495.JPG
    DSC_1495.JPG
    142,7 KB · Visningar: 62
Har haft en hel del skrot i ansiktet som tonåring. Sedan tog jag paus i nästan tio år och för fem år sedan tog jag om den enda piercing jag verkligen saknat: medusan. Har minsta möjliga guldkula och matchar med två hål i varje öra där jag i normala fall har guldörhängen. Får ofta komplimanger, även av folk som inte har piercings själva.

Vill inte ha mer i ansiktet nu, men vill ta minst ett vanligt hål i varje snibb till, plus kanske kanske en diskret tragus på varje sida. Någon som har det och vet hur lätt/svårt det är att ha in ear-hörlurar sedan?Visa bifogad fil 134087
Jag har ring i tragus och viker bara upp den när jag har lurar i öronen, funkar att ha den som vanligt också men jag tycker det är mer bekvämt att vika upp den.. :)
 
Jag har ring i tragus och viker bara upp den när jag har lurar i öronen, funkar att ha den som vanligt också men jag tycker det är mer bekvämt att vika upp den.. :)
Tack för svaret! Jag hade tänkt ha stavar, men bra att det åtminstone funkar med ringar.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp