Bukefalos 28 år!

Plugga hästens beteendebiologi och/eller hästens utfodring

Sv: Plugga hästens beteendebiologi och/eller hästens utfodring

jag ska!:)
Eller rättare sagt jag ska börja och se om jag hinner med, just nu är det så mkt annat på g!:crazy:
Hade gärna skippat dom obligatoriska träffarna i uppsala!:angel:

Jag har också kommit in, men jag känner likadant, vet inte riktigt om jag orkar med. Hade också gärna sluppit dom träffarna, det är mycket att vara borta en hel helg om man har familj.
 
Sv: Plugga hästens beteendebiologi och/eller hästens utfodring

Hej!

Jag ska gå!

Om jag orkar dvs. Just nu behandlas hästen med höga doser kortison (fångrisk), medryttaren kan barataenstaka dagar, vi ska flytta, måla om, renovera lite, sälja gamla lägenheten, jag måste hinna jobba och pussa på hästen, så...

Men å andra sidan gillar jag att ha mycket attt göra, så jag ska gå och jag ska f-n klara detta..

/ Lavinia, som bokat rum, köpt litteraturen (den obligatoriska, har inte råd med ref.) och som redan läser i böckerna..
 
Sv: Plugga hästens beteendebiologi och/eller hästens utfodring

Kul att vi är flera från Buke som ska gå! :)

Var har du bokat rum? Är det någon mer ifrån Buke som ska bo på Sunnersta Herrgård? :)
 
Sv: Plugga hästens beteendebiologi och/eller hästens utfodring

Jag ska också gå. :)
 
Sv: Plugga hästens beteendebiologi och/eller hästens utfodring

Jag ska ju också gå men har fördelen att jag bor i Uppsala :)

/Camilla
 
Sv: Plugga hästens beteendebiologi och/eller hästens utfodring

Jag ska också gå! :)
Har precis gjort läxan klar- känner mig lite duktig! :D
 
Sv: Plugga hästens beteendebiologi och/eller hästens utfodring

jag ska läsa kursen.. har jag tänkt, om jag bara klarar av att ta mig till uppsala, kryckar mig fram för tillfället.. och har vart osäker, så inte bokat rum ännu..
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 479
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 216
Senast: Wonna
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
38 763
Senast: scizofren
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 409
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp