Bukefalos 28 år!

Poäng på Coop

Plantan

Trådstartare
Vad gör folk med sina bonuspoäng från Coop?

Jag har typ hundra miljardersch poäng på Coop men ingen aning om vad jag ska göra med dem...
:confused:
Inte vet jag vad jag ska göra av den här tråden heller. Övrigt är säkert fel...
 
Jag har tagit dem som premiecheckar, d v s handlat för dem.

Samma här. Jag hade flera hundratusen poäng efter att Coop Bygg lade ner här på orten. Vi hade precis flyttat till hus och behövde en massa saker de hade utförsäljning på, men även min syster handlade på min kort när de köpte en jäkla massa golv. :D
Så fick åtminstone 2000 i premiecheckar vill jag minnas, vilket jag shoppade mat för. :)
 
Vad gör folk med sina bonuspoäng från Coop?

Jag har typ hundra miljardersch poäng på Coop men ingen aning om vad jag ska göra med dem...
:confused:
Inte vet jag vad jag ska göra av den här tråden heller. Övrigt är säkert fel...
Vårt hushåll handlar också för dem, men om du har många poäng kan du tex köpa golf eller resor för dem framförledes? Ex. ger 100 000p en rabatt på 1000:- hos TUI, så om du har riktigt många poäng kan det kanske finansiera en hel resa (1 milj. poäng ger således 10 000:- in i potten).
 
Vad gör folk med sina bonuspoäng från Coop?

Jag har typ hundra miljardersch poäng på Coop men ingen aning om vad jag ska göra med dem...
:confused:
Inte vet jag vad jag ska göra av den här tråden heller. Övrigt är säkert fel...
Köpt dyrare saker med dem, typ en dammsugare, stor blåtandsstereo, även växlat flygpoäng nån gång också 🍹
 
Har du kikat runt på hemsidan? Är lite olika vad som finns och om något är på erbjudande för lägre poäng :) Jag har tagit ut värdecheck men tänker nästa gång testa någon streamingtjänst, brukar iaf finnas såna möjligheter.
 
Vi har inget coop i stan längre men när jag handlade där brukade jag ibland få frågan i kassan - du har xx poäng, vill du handla för dem

Det gjorde köpet några tior billigare. Hade inte ens tänkt tanken att det skulel kunna vara mer pengar än så :D
 
Vad gör folk med sina bonuspoäng från Coop?

Jag har typ hundra miljardersch poäng på Coop men ingen aning om vad jag ska göra med dem...
:confused:
Inte vet jag vad jag ska göra av den här tråden heller. Övrigt är säkert fel...

Fick en lapp hem om att jag hade poäng som gick ut. Kollade deras hemsida och såg att man kunde får presentkort/värdekod eller vad det nu hette på Adlibris. Så tog det och beställde en bok jag då fick 100 kr billigare. Handlar ej på Coop normalt sett längre så kändes enklast.
 

Liknande trådar

Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 372
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 471
Kropp & Själ Jag vill börja med att säga att jag velade mellan att lägga tråden här eller på Barn men landade i att det inte är bebisen som är den...
Svar
13
· Visningar
1 212
Senast: Milosari
·
Hemmet Jag har totalstopp i mitt köksavlopp. Jag har tittat på otaliga videos, men ingen har samma vattenlås som jag och jag blir inte klok på...
Svar
13
· Visningar
1 042
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp