Kläckte ett 10km ägg och fick en electrabuzz 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick en onyx...Kläckte ett 10km ägg och fick en electrabuzz![]()
Fick en till pinsir idag...Kläckte ett 10km ägg och fick en electrabuzz![]()
samma härFick en till pinsir idag...
Men fick två nya 10or så nu ser jag fram emot att kläcka fler som jag redan har istället för det jag faktiskt behöver!![]()
Någon mer som har kommit på det fantastiska med att ha pokemon igång och ridaHästen kläcker äggen åt mig medan jag chillar på ryggen
![]()
huh? jag har senaste uppdateringen och har inte fått något sådant meddelande. red senast igårFunkade bra fram till i förra veckan då spelet avbryts o det kommer 'jag är ingen robot' att fylla i. Så inga mer pokemonridturer för mig.
du behöver inte ens ta upp mobilen slå på pokemon innan du sitter upp och ha den sedan i fickan. min skärm är inställd på att slockna efter 15 minuter så då måste jag dock peta till den en gångAlltså min häst är inte särskilt pokemonkompatibel... Måste ha full uppmärksamhet hela tiden!
Jag kör också på detta. Jag har inte telefonen uppe utan har den i fickan med pokémon igång. Stannar till någon gång och checkar så att appen fortfarande är igång och ifall det är dags att sätta ytterligare ägg på kläckning.Någon mer som har kommit på det fantastiska med att ha pokemon igång och ridaHästen kläcker äggen åt mig medan jag chillar på ryggen
![]()
Inte ens ta upp och peta är aktuellt i dagsläget :-D Jag har dessutom min inställd på att slockna snabbare, men det skulle jag ju kunna ändra. Jag rör mig massor men får väldigt lite av det registrerat.du behöver inte ens ta upp mobilen slå på pokemon innan du sitter upp och ha den sedan i fickan. min skärm är inställd på att slockna efter 15 minuter så då måste jag dock peta till den en gång![]()
Det är lite avtändande att gå eller rida en mil och få 3 km registrerat och sedan sitta på jobb och göra ingenting och få en halvmil registrerat utan att röra sig ur fläcken.Jag kör också på detta. Jag har inte telefonen uppe utan har den i fickan med pokémon igång. Stannar till någon gång och checkar så att appen fortfarande är igång och ifall det är dags att sätta ytterligare ägg på kläckning.
Oj, så mycket brukar inte min röra sig på jobbet. Möjligen typ några 100 meter, men inte mer än så.Tycket min trackar någorlunda bra numera.Det är lite avtändande att gå eller rida en mil och få 3 km registrerat och sedan sitta på jobb och göra ingenting och få en halvmil registrerat utan att röra sig ur fläcken.
Den är helt galen...Oj, så mycket brukar inte min röra sig på jobbet. Möjligen typ några 100 meter, men inte mer än så.Tycket min trackar någorlunda bra numera.
Ryktet är inte mer än ett rykte, det vi får är en uppdatering med bland annat masstransfer (äntligen!).
Men ååååååååååh vad tråkigt!Ryktet är inte mer än ett rykte, det vi får är en uppdatering med bland annat masstransfer (äntligen!).
Däremot ska det komma info kring fler pokémon den 12e - info alltså, inte pokémon som vissa trott
https://twitter.com/Pokemon/status/806497894635307008
Nääää, vi kanske får asbra nyheter den 12e ju! Kanske är gen2 eller kanske någon legendar som släpps till ett julevent eller nåt, vem vet!Men ååååååååååh vad tråkigt!
Jag gör som du. Det funkar bra och jag har inte haft några problem alls.Någon mer som har kommit på det fantastiska med att ha pokemon igång och ridaHästen kläcker äggen åt mig medan jag chillar på ryggen
![]()