Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vart ser man könen? Kollade på mina Raichu och såg inget sånt O_o
Beror på pokémon. Raichu blir av med svanstippen om det är en hona, Pikachu-honor får hjärtformad svans och på Gyarados och Magikarp har mustaschen olika färg. Det verkar inte helt färdigt än men vem vet, avel kanske kommer snart :bump:

Beror på pokémon. Raichu blir av med svanstippen om det är en hona, Pikachu-honor får hjärtformad svans och på Gyarados och Magikarp har mustaschen olika färg. Det verkar inte helt färdigt än men vem vet, avel kanske kommer snart :bump:
Fräckt! Nu måste jag kolla lite extra noga. När jag kommer in igen :meh:

Har också problem! Kom in efter uppdateringen och gick en promenad. Plötsligt dök en snorlax på 2000+ upp och jag fångade den med en ultraboll samt ett hallon. När jag skulle stänga ner den så frös skiten och efter det har jag inte kommit in :banghead:. Tror ni han är kvar :nailbiting: Först trodde jag att det var någon bugg i laxen men nu ser jag ju att fler haft problem. Lättade över det tror jag.

Nä könsskillnaderna försvann ju skitsnabbt igen. Spekulerades kring att Niantic testar lite men avel verkar ju helt klart vara på gång iaf :)

Körde ett evolvningsrace med ett lucky egg precis. Hade runt 80 st evolvningar och kanske 10 blev nya. (25 va pidgeys...)

Gick från 61265 till 146732 så det blev lite mer än jag trodde! Så nu är jag liiiite närmare lvl 26. :banana:
Fattar inte hur ni lyckats komma till lvl 30 och uppåt!! Bor ni alla i större städer? Besökte Gbg under nyår och det va ju helt galet!!! Där vill jag också bo men inte.... :cry:

Besökte Skara idag och roade mig med att ta över alla gym så för tillfället har jag 13 gym totalt att collecta. 4 st har jag konstant nu för tiden! :up:

Är det bara hos mig som gps fungerar skitdåligt just nu? Har ett stopp jag brukar ta när jag åker till stallet och när jag nu stannar där är gubben 100 meter bort och står blickstilla. Och häromdagen när jag var ute och sprang var gubben kvar hemma hela rundan. Värdelöst ju.

Min dex har fått två nya, omantly eller vad den där snigeln heter som är blå med skal och så har jag fått hitmonlee i 10 km ägg :) annars händer det inte mycket :cautious:

• Gilla
Reactions: Laa
Mitt har krånglat massor de senaste dagarna! Får error och try again later hela tiden, missat de dagliga stoppen och catchen pga det. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 382
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 980
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka