Sist av alla har jag nu äntligen hittat en Ditto!![]()
Näää inte sist!!!!
Fångar allt jäkla skräp men inte nån Ditto!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sist av alla har jag nu äntligen hittat en Ditto!![]()
Mina två Raichu är tydligen honor... Eller ja, de varNy uppdatering idag. Någon som märkt någon skillnad?
Vart ser man könen? Kollade på mina Raichu och såg inget såntMina två Raichu är tydligen honor... Eller ja, de var
Går skitsegt att komma in nu efter uppdateringen också. Ska nog vara glad dock, vissa kommer ju inte in alls nu.
Beror på pokémon. Raichu blir av med svanstippen om det är en hona, Pikachu-honor får hjärtformad svans och på Gyarados och Magikarp har mustaschen olika färg. Det verkar inte helt färdigt än men vem vet, avel kanske kommer snartVart ser man könen? Kollade på mina Raichu och såg inget sånt![]()
Fräckt! Nu måste jag kolla lite extra noga. När jag kommer in igenBeror på pokémon. Raichu blir av med svanstippen om det är en hona, Pikachu-honor får hjärtformad svans och på Gyarados och Magikarp har mustaschen olika färg. Det verkar inte helt färdigt än men vem vet, avel kanske kommer snart![]()
har samma problemJag kommer inte in![]()
Nu är jag inne =)Dom har server problem så det är ingen som kommer in.