Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Minusgraader för att få de två andra behöver man ha en eevee som buddy, gå 10 km (dvs få två candy, men vet inte om det funkar om det är event med kortare gångsträcka), evolva sedan, medan eeveen fortfarande är buddy, på dagen för ljusvarianten och på natten för mörkvarianten (lär mig aldrig vad de heter). Har funkat de två gånger jag provat iaf.
Namntricket fungerar bara en gång, tyvärr.

Aha okej, bra o veta till nästa gång :)
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Alltså, Perform an Excellent Curve Throw har jag väntat på i säkert en månad nu, hur gööööör man????

Man snurrar på sig ett rejält antal bollar och bygger upp ett rejält lager, kollar på videos, svär... och slänger bort de flesta bollarna. Sedan blir det bättre och bättre.

Eller så springer man på en såndär unge på åtta år i en park och ber ungen göra det åt en mot en peng *visselsmiley*
 
Man snurrar på sig ett rejält antal bollar och bygger upp ett rejält lager, kollar på videos, svär... och slänger bort de flesta bollarna. Sedan blir det bättre och bättre.

Eller så springer man på en såndär unge på åtta år i en park och ber ungen göra det åt en mot en peng *visselsmiley*
Lättast på stora mons tycker jag!
 
Man snurrar på sig ett rejält antal bollar och bygger upp ett rejält lager, kollar på videos, svär... och slänger bort de flesta bollarna. Sedan blir det bättre och bättre.

Eller så springer man på en såndär unge på åtta år i en park och ber ungen göra det åt en mot en peng *visselsmiley*
Haha
 
  • Gilla
Reactions: Gry
Någon mer som har fått lyxproblemet att man inte behöver snurra stopp längre sen vänner infördes?
Får slänga items konstant för jag hinner inte göra mig av med alla. Använder enbart max revives och max potions, ananas och några hallon typ. Resten måste kastas pga platsbrist.
Bollar har jag 480 röda, 256 blå och 133 gula.
Helt sjukt många!!
 
Någon mer som har fått lyxproblemet att man inte behöver snurra stopp längre sen vänner infördes?
Får slänga items konstant för jag hinner inte göra mig av med alla. Använder enbart max revives och max potions, ananas och några hallon typ. Resten måste kastas pga platsbrist.
Bollar har jag 480 röda, 256 blå och 133 gula.
Helt sjukt många!!
Jag känner att jag måste snurra på fler nu, annars får jag inte några gåvor att skicka vidare ju :p tidigare snurrade jag kanske ett eller två om jag passerade, nu när jag cyklar hem från jobbet vill jag åka genom stan för att få fler.
 
Jag känner att jag måste snurra på fler nu, annars får jag inte några gåvor att skicka vidare ju :p tidigare snurrade jag kanske ett eller två om jag passerade, nu när jag cyklar hem från jobbet vill jag åka genom stan för att få fler.

Jo snurra för att få gåvor gör jag också men allt annat förutom ägg känns inte så angeläget att få längre. Behöver ju inte direkt ta mina "samla ihop bollar" rutter längre
 
Jag är äntligen på level 32. Går dock segt med gåvo-äggen, bara fått sandscrew och kattfan. Vill ju ha dom andra vita också! EDIT: har fått grimer också kom jag på.
 
Någon som vill vara kompis med någon som spelar i perioder och kanske inte så superseriöst? Just nu aktivt spel och kan erbjuda paket från USA så snart jag lyckats ge bort några befintliga så jag kan snurra fram några. :nailbiting:

8766 0959 2974
 
Någon som vill vara kompis med någon som spelar i perioder och kanske inte så superseriöst? Just nu aktivt spel och kan erbjuda paket från USA så snart jag lyckats ge bort några befintliga så jag kan snurra fram några. :nailbiting:

8766 0959 2974
Jag har skickat vänförfrågan och tar gärna emot USA paket sen!
 
Någon som vill vara kompis med någon som spelar i perioder och kanske inte så superseriöst? Just nu aktivt spel och kan erbjuda paket från USA så snart jag lyckats ge bort några befintliga så jag kan snurra fram några. :nailbiting:

8766 0959 2974

Jag skickade till dig och intresserad sen om du har tid och lust! 😊
 
Jag är äntligen på level 32. Går dock segt med gåvo-äggen, bara fått sandscrew och kattfan. Vill ju ha dom andra vita också! EDIT: har fått grimer också kom jag på.
Också fått de och är ganska less på de. Fått råttan också men ingen variation direkt. 11 katter på rad!!! 😭
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 952
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
866
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 169
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp