Inte nog med att jag har massvis av stopp i närheten. Jag når dessutom ett stopp och ett gym från min lägenhet, så jag har alltid en massa presenter. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JaNågon som vet hur det blir med squirtlen med solglasögon, följer brillorna med om man evolvar den?
Längre bak i tråden var det några av er som skrev att ni inte raidat tsm med folk utan avstod eller höll er till de lägre som går att klara själv. Om det passar er så är väl allt gott och väl så för alla spelar ju som de vill men jag blir lite lessen och tänker att ni missar en del roligt. Jag hade så gärna hjälpt er in i gemenskapen så att ni kunde välja både ensamspel men också gemensam så att ni kunde få legendarerna.
Kryllar av den här de sista dagarna. Fångat enorma mängder, kanske beror på att alla mina jaktmarker är vattenrelateradeCorsola!
![]()
Jag får inte ihop mina 10 ändå längre. Väldigt vad de drog in på paket snabbt.det har verkligen varit snålare med paket idag @Therese1988 . Tidigare fick man paket på i stort sett varje snurr, men idag har jag fått snurra väldigt många stopp för att få ihop omkring 10st totalt..
Är de kvar än?Kryllar av den här de sista dagarna. Fångat enorma mängder, kanske beror på att alla mina jaktmarker är vattenrelaterade
Dålig tidsuppfattning inser jag nu, hade visst gått några fler dagar än jag trottÄr de kvar än?Trodde de försvunnit helt vid det här laget, skulle väl bara vara ett dygn egentligen?
Tänkte väl! Har inte sett nån på 7 år nu känns det som - dålig tidsuppfattning åt andra hålletDålig tidsuppfattning inser jag nu, hade visst gått några fler dagar än jag trottMen de fanns ett par dagar iaf
Haha!! Får börja säga som på jobbet. "En annan dag när jag... "Tänkte väl! Har inte sett nån på 7 år nu känns det som - dålig tidsuppfattning åt andra hållet![]()
Yes, eller härom dagen!Haha!! Får börja säga som på jobbet. "En annan dag när jag... "
Ja, tack! Nu kan jag variera liteYes, eller härom dagen!![]()
Har du vägarna förbi Örebro så får du gärna hänga på migDet du beskriver är så som jag vill att det ska vara och vill gärna vara med. Ångest sätter dock lite stopp för det i mina hemtrakter. Funderar på att åka på dagsutflykt någon dag och spela på annan plats och då kunna vara med lite mer aktivt.
Och anledningen till att jag inte är med är helt pga mig, jag fegar ur och är rädd att bli förlöjligad. Konstig tankevurpa iom att vi alla spelar samma spel.![]()