Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tackat ja till er som skickat. Amerikanska gåvor kommer så fort vi får skicka till varandra igen, har nästan blivit väck med alla svenska nu. :)
 
Jag undrar hur länge jag ska behöva vänta på min. För att inte tala om de tio j*vla Ghost. Har fortfarande inte hittat en enda.

Mina ghosts kom rätt snabbt här i USA. Hemma i Sverige fick jag ihop typ 3 av att vara uppe efter midnatt, framåt 1. Här har de dykt upp varje kväll och tidig morgon.

Fångat varenda jävel som kan bli ditto ett bra tag nu. Typ provocerande. :cool: :D
 
Mina ghosts kom rätt snabbt här i USA. Hemma i Sverige fick jag ihop typ 3 av att vara uppe efter midnatt, framåt 1. Här har de dykt upp varje kväll och tidig morgon.

Fångat varenda jävel som kan bli ditto ett bra tag nu. Typ provocerande. :cool::D
Jag fick tre ditto igår :meh: behöver spöken men kommer ju aldrig ut så sent. Gör alla uppdrag som ger en pokemon för de är spöken ganska ofta.
 
Jag fick tre ditto igår :meh: behöver spöken men kommer ju aldrig ut så sent. Gör alla uppdrag som ger en pokemon för de är spöken ganska ofta.
Och @Tulip
Spökraida också, om möjlighet finns. Fast det kanske inte är några spökbossar just nu? När de finns brukar de vara sånna man klarar själv, så det blir ju iaf en i taget... det var så jag fick ihop mina.
 
Ghost-typer spawner mest mellan 20.00-08.00, så ut å spela på kvällarna el tidiga morgnar. De spawnar även mer frekvent kring kyrkogårdar har jag upptäckt.

Du hittar även Gastly in questerna Landing a Nice Curveball och Making 3 Great Throws (Se bara till att du har en mystery encounter och inte någon item som reward ;) )
 
Ska man evolvera sin swablu nu när man får fått 400 candy eller ska man vänta för det kanske dyker upp som ett uppdrag på samma sätt som evolvera magicarp är/var ett uppdrag? Hur tänker ni?
 
Ska man evolvera sin swablu nu när man får fått 400 candy eller ska man vänta för det kanske dyker upp som ett uppdrag på samma sätt som evolvera magicarp är/var ett uppdrag? Hur tänker ni?
Jag hoppas att det inte blir ett sånt uppdrag för swablu (hej jag har typ noll swablu-candy) men vem vet, det verkar inte vara långt borta så varför inte vänta just in case. Likadant med Wailmer som ju också kräver äckligt mycket candy.
Jag evolvar ingenting som kräver 400 candy just nu, ifall att, men fångar allt jag ser typ. Worst case scenario så har man väntat i onödan, best case scenario så slipper man fånga sjuttioelvatusen bomullsfåglar på nytt :up:
 
Ska man evolvera sin swablu nu när man får fått 400 candy eller ska man vänta för det kanske dyker upp som ett uppdrag på samma sätt som evolvera magicarp är/var ett uppdrag? Hur tänker ni?
Jag älskar Altaria (Swablus evolve) och det finns mycket Swablu där jag är = jag har evolvat en.
Har candy nog till 1,5 till, väntar på en shiny, en 100% och att det ska komma ett uppdrag, för det gör det säkert, men det är nog minst några månader bort. Tror att ett Wailmer-uppdrag kommer före.
 
@Laa Varför tycker du om Altaria? Jag ser den aldrig gym här trots att det är gott om Swablu här. Är den bra till något eller är den bara söt?

Jag väntar med evolvera min Swablu och fortsätter fånga alla bomullstussar jag ser så kanske jag evolverar senare. Ett Wailmer-uppdrag skulle däremot inte vara kul. Jag fångar alla jag ser och har ändå mindre än 200 candy.
 
Jag är en värdelös vän för tillfället. Är mest hemma eller i stället och där fina inga stopp. I går var jag dock i stan en sväng. Snurrade säkert 30 stopp men fick bara 4 presenter att ge bort. De verkar onekligen dragit ner på antalet man får jämfört med hur det var i början.
 
I så fall är jag också en dålig vän @Tulip. Jag spelar ganska mycket men har ju ett liv där annat görs rätt intensivt också. Jag tänker att det är så för de flesta av oss och det är rimligt. Vet inte hur många ni har på er vänlista men jag som bor i en en stad med ett aktivt pogocommunity av hygglig storlek har nu när jag rensat och begränsat 100 på listan. Det är omöjligt att hinna skicka till alla varje dag och jag hoppas verkligen att det är ok i alla fall. Jag sätter värde på alla era paket och försöker öppna när jag har en äggplats ledig så jag kan få ägg som senare leder till km på medaljen. Det är roligt att få hälsningar från massa ställen jag aldrig varit på och jag önskar mig ett album där det går att samla hälsningarna. Det ligger ju långt från spelidén så det kommer ju inte hända men jag tycker det vore fint.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
119 577
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 220
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
866
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 137
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp