Jag kan bekräfta att det fortsatt även idag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så är det där jag bor - sightings är alltid helt tom. Det enda som jag kan göra när jag är hemma är att evolva och skicka till professorn...Ni som bor lantligt hittar ni pokemons där? Jag var 1 vecka i min sommarstuga på Gotland i sommar, hade inte väntat mig många, men inte 1 enda på sightings på hela vecka var klart under förväntan! Fick total abstinens!
Idag hände en skum grej, jag titta på mina pokemon i sorteringsordning recent, och fick se en pokemon redan innan ägget kläcktes!
Hos mamma ute i skogen ploppar det nästan alltid upp 3-5 st bara jag startar appen. Efter jag fångat dom är det tomt på sightings. 1 mil till närmaste stop. Hemma i min lägenhet på byn där jag ser tre fyra stop och 2 gym (når inget av det från lägenheten) får jag upp på sightings men inget spawnar så jag kan fånga de från lägenheten (hade tidigare ett spawn jag nådde från lägenheten).Ni som bor lantligt hittar ni pokemons där? Jag var 1 vecka i min sommarstuga på Gotland i sommar, hade inte väntat mig många, men inte 1 enda på sightings på hela vecka var klart under förväntan! Fick total abstinens!
Idag hände en skum grej, jag titta på mina pokemon i sorteringsordning recent, och fick se en pokemon redan innan ägget kläcktes!
Låter underbart! Längtar till snön! Här vräker regnet ner...Och här vräker det ner snö...Blir väl lite candysamlande på väg till praktiken iaf, likadant på vägen hem med avstickare för pakethämtning. Men mycket mer än så lär det inte bli om det inte slutar vräka ner.
Wow! Jag är level 29, har kläckt 443 ägg, och jag har fått runt 12 stycken 10 km ägg totalt. Inget har innehållit något som jag inte har hittat bättre av viltfångat, före eller efter.Jag är tusen XP från level 29. Får bli ett litet ryck såhär sista dagen på eventet. Har inte fått något mer 10 km ägg men säcken är fylld med 5r så det blir nog en cykeltur i regnet om en stund. Eller kanske åka in till Örebro och ta en promenad.
Haha nja, det smälter till slask direkt. Det ska tydligen regna senare och kommer säkert frysa på. Skulle hellre ha ordentlig cykelvänlig snö på marken utan att det snöar när jag cyklarLåter underbart! Längtar till snön! Här vräker regnet ner...
Strunta i Örebro. Det regnar.Jag är tusen XP från level 29. Får bli ett litet ryck såhär sista dagen på eventet. Har inte fått något mer 10 km ägg men säcken är fylld med 5r så det blir nog en cykeltur i regnet om en stund. Eller kanske åka in till Örebro och ta en promenad.
Jag har kläckt 315 ägg så jag ligger lite efter dig men har nog fått ca 10 st 10 km totalt. Slog ju till med 4st nu under eventet men fick inget jag inte redan hade. Dock har jag en lapras och en snorlax som toppar och kommer ur ägg. Har bestämt mig för att åka in till Örebro och ta min promenad så jag kan fylla på med nya ägg. Har jag tur kanske det trillar ner ett 10km tillWow! Jag är level 29, har kläckt 443 ägg, och jag har fått runt 12 stycken 10 km ägg totalt. Inget har innehållit något som jag inte har hittat bättre av viltfångat, före eller efter.![]()
Äh, det regnar här på landet också men det ska nog ordna sig ändå. Behöver komma ut lite och lufta mig. Då slipper jag fortsätta städaStrunta i Örebro. Det regnar.![]()
Kommer du förbi mitt jobb och hämtar min telefon och tar med på promenaden också då?Äh, det regnar här på landet också men det ska nog ordna sig ändå. Behöver komma ut lite och lufta mig. Då slipper jag fortsätta städa![]()
Jag fick precis min sista charmander candy på väg tillbaka från lunchrestaurangerAlltså, det vräker ner än - så fatta lyckan i att hitta en charmander på vägen hem! 8 candys på en fångst! 24 candys till så kan jag evolva, så får bli en liten cykeltur ikväll förmodligen![]()
Lyyyyyx! GrattisJag fick precis min sista charmander candy på väg tillbaka från lunchrestaurangerD
Jag fick min sista i morse, så ny ska jag bara ha en massa grimer godis. Varför fick inte det spöket vara med på Halloween. Vi hade kunnat skippa de där snabelbjörnarnas och haft grimer iställetJag fick precis min sista charmander candy på väg tillbaka från lunchrestaurangerD