Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kläckte min andra Ponyta imorse. Så nu har jag plötsligt 44 candy. Tror jag tar med mig min häst på en promenad ikväll när ungarna rider lektion och samlar ihop några av de som saknas. :up:

Ni som bor lantligt hittar ni pokemons där? Jag var 1 vecka i min sommarstuga på Gotland i sommar, hade inte väntat mig många, men inte 1 enda på sightings på hela vecka var klart under förväntan! Fick total abstinens! :)

Idag hände en skum grej, jag titta på mina pokemon i sorteringsordning recent, och fick se en pokemon redan innan ägget kläcktes!
Så är det där jag bor - sightings är alltid helt tom. Det enda som jag kan göra när jag är hemma är att evolva och skicka till professorn...

Ni som bor lantligt hittar ni pokemons där? Jag var 1 vecka i min sommarstuga på Gotland i sommar, hade inte väntat mig många, men inte 1 enda på sightings på hela vecka var klart under förväntan! Fick total abstinens! :)

Idag hände en skum grej, jag titta på mina pokemon i sorteringsordning recent, och fick se en pokemon redan innan ägget kläcktes!
Hos mamma ute i skogen ploppar det nästan alltid upp 3-5 st bara jag startar appen. Efter jag fångat dom är det tomt på sightings. 1 mil till närmaste stop. Hemma i min lägenhet på byn där jag ser tre fyra stop och 2 gym (når inget av det från lägenheten) får jag upp på sightings men inget spawnar så jag kan fånga de från lägenheten (hade tidigare ett spawn jag nådde från lägenheten).

@sidensvans Jag bor på landet utan ett pokestop i sikte. Periodvis under dagen är det tomt men det dyker upp pokemons rätt frekvent. Mest duvor, råttor, larver och eevees. Men jag har fångat duduo, abra och tangela här så det funkar. Det stora problemet är bollar som alltid tenderar till att vara slut.

Jag är tusen XP från level 29. Får bli ett litet ryck såhär sista dagen på eventet. Har inte fått något mer 10 km ägg men säcken är fylld med 5:or så det blir nog en cykeltur i regnet om en stund. Eller kanske åka in till Örebro och ta en promenad.

Och här vräker det ner snö... :( Blir väl lite candysamlande på väg till praktiken iaf, likadant på vägen hem med avstickare för pakethämtning. Men mycket mer än så lär det inte bli om det inte slutar vräka ner.

Och här vräker det ner snö... :( Blir väl lite candysamlande på väg till praktiken iaf, likadant på vägen hem med avstickare för pakethämtning. Men mycket mer än så lär det inte bli om det inte slutar vräka ner.
Låter underbart! Längtar till snön! Här vräker regnet ner...

Jag är tusen XP från level 29. Får bli ett litet ryck såhär sista dagen på eventet. Har inte fått något mer 10 km ägg men säcken är fylld med 5:or så det blir nog en cykeltur i regnet om en stund. Eller kanske åka in till Örebro och ta en promenad.
Wow! Jag är level 29, har kläckt 443 ägg, och jag har fått runt 12 stycken 10 km ägg totalt. Inget har innehållit något som jag inte har hittat bättre av viltfångat, före eller efter. :banghead:

Strunta i Örebro. Det regnar. :meh:

Wow! Jag är level 29, har kläckt 443 ägg, och jag har fått runt 12 stycken 10 km ägg totalt. Inget har innehållit något som jag inte har hittat bättre av viltfångat, före eller efter. :banghead:
Jag har kläckt 315 ägg så jag ligger lite efter dig men har nog fått ca 10 st 10 km totalt. Slog ju till med 4st nu under eventet men fick inget jag inte redan hade. Dock har jag en lapras och en snorlax som toppar och kommer ur ägg. Har bestämt mig för att åka in till Örebro och ta min promenad så jag kan fylla på med nya ägg. Har jag tur kanske det trillar ner ett 10km till :bump:
Nu kör vi slutspurten!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 349
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 966
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Välkomna till världen årets föl 2025
Tillbaka