Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad mycket roligare pokémon det dykt upp idag när Niantic bestämt sig för att dra ner på Pidgey och Rattata och släppa fram lite mer sällsynta pokémon. Har nästan bara fått olika sorter idag på jobbet. Mr Mime, Electabuzz, Psyduck, Jiggleypuff, Geodude, Tentacool, Eeve (får nästan aldrig Eeve!) och Nidoran är några exempel.

Vad mycket roligare pokémon det dykt upp idag när Niantic bestämt sig för att dra ner på Pidgey och Rattata och släppa fram lite mer sällsynta pokémon. Har nästan bara fått olika sorter idag på jobbet. Mr Mime, Electabuzz, Psyduck, Jiggleypuff, Geodude, Tentacool, Eeve (får nästan aldrig Eeve!) och Nidoran är några exempel.
och jag har hamnat i ett slowpoke nest verkar det som - fångat 5st idag varav den högsta var på över 800.

För övrigt är jag väldigt glad över att jag inte stängt ner appen senaste dagarna utan jag fortsätter plocka candy var 750m med min Grimer :)

och jag har hamnat i ett slowpoke nest verkar det som - fångat 5st idag varav den högsta var på över 800.

För övrigt är jag väldigt glad över att jag inte stängt ner appen senaste dagarna utan jag fortsätter plocka candy var 750m med min Grimer :)
Min app stängde ner sig själv :(

håller tummarna att det inte är en Jynx eller Eeve.........

Eeve har ju tydligen flyttats till 5 km-äggen, enligt länken som postades tidigare. Men för guds skull, ingen ***** Jynx!! :wtf:

Hoppas såklart på någon jag inte har tidigare! Bara lite kvar så jag kanske ger mig ut en kortis ikväll igen :angel:

Jag har fått mitt första 10 km-ägg!!! Hoppas det är något roligt i det :nailbiting:

Det var en Aerodactyl som är ny för mig, så jag är nöjd! :)

Tidigare idag evolvade jag fram en Dewgong så nu har jag bytt buddy igen. Gick tillbaka till Charmander för att så småningom kunna få en Charizard... Om sisådär hundra år antar jag :D

Fellow Pogo-spelare, hjälp mig!
Min moder som även hon fastnat i spelträsket fyller år snart och jag vet inte alls vad jag ska ge henne i år. Och ja, en idé är givetvis något pogo-relaterat! Hon är inte ett Pokémon-fan så diverse Pokémon-prylar är inte för henne, men jag tänker nånting hon kan ha nytta av när hon spelar, nånting som faktiskt används liksom. Men powerbank har hon redan, jag funderade på ett extra batteri till luren så hon slipper sladd men den jäveln cyklar runt med korg framtill och har således inga problem med den. Pokémon go plus är även det något jag funderar på men jag tror inte att hon får ut så mycket av den, och priset känns lite väl saftigt.
En reservplan är vadderade vantar med touch men det känns fjuttigt.

Vad hade ni uppskattat till ert spelande?

Fellow Pogo-spelare, hjälp mig!
Min moder som även hon fastnat i spelträsket fyller år snart och jag vet inte alls vad jag ska ge henne i år. Och ja, en idé är givetvis något pogo-relaterat! Hon är inte ett Pokémon-fan så diverse Pokémon-prylar är inte för henne, men jag tänker nånting hon kan ha nytta av när hon spelar, nånting som faktiskt används liksom. Men powerbank har hon redan, jag funderade på ett extra batteri till luren så hon slipper sladd men den jäveln cyklar runt med korg framtill och har således inga problem med den. Pokémon go plus är även det något jag funderar på men jag tror inte att hon får ut så mycket av den, och priset känns lite väl saftigt.
En reservplan är vadderade vantar med touch men det känns fjuttigt.

Vad hade ni uppskattat till ert spelande?

Varför inte ett itunes (eller liknande för android om det är det hon har) kort fyllt med pengar som man kan köpa saker i shopen för?

Mitt spelande står helt still pga trasig fot :cry: Jag har haft lite ont på ovansidan av foten ett tag och igår bara exploderade detta och nu är det ännu värre. Jag vaknade av smärtan och det var så olidligt att jag var tvungen att gå upp, jag står inte ut :cry: Det blir en kul natt..

Annars är jag glad över att man slipper eevee i 10kms ägg, men nu kommer jag väl få något annat dåligt om jag någonsin får något mer sånt ägg :p Jag är påväg mot lvl 29 med inte så mycket kvar, men nu lär det väl ta ett tag :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 349
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 966
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Elitloppet – en gång om året!
  • Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka