Du måste vara i USA för att ha chans att fånga eller kläcka deras Tauros... Så du måste befinna dej i regionen med pokemonen för att ha chans på det.
Meh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du måste vara i USA för att ha chans att fånga eller kläcka deras Tauros... Så du måste befinna dej i regionen med pokemonen för att ha chans på det.
Jag får den inte att fungera
du behöver skriva / mellan varje post i datumet när du började för att det ska fungera.Jag får den inte att fungera![]()
Jag fick en jynx i 10an jag kläckte igårFick äntligen äntligen äntligen två 10kms ägg
Så fick jag en pinsir och en omanyte. Yay.![]()
Jag fick en jynx i 10an jag kläckte igår![]()
Så fick jag en pinsir och en omanyte. Yay.![]()
Jag också!!!Och jag fick pinsir och en lapras i mina... J A G V I L L HA E N C H A N S E Y!!!!!!![]()
Jag gjorde som sak för ett par timmar senAlltså... Jag måste ut och snurra ett stop lite snabbt bara för den där streaken, sen raka vägen hem igen för att inte förfrysa. Om någon kan flytta ett stop så jag når hemifrån så skulle jag bli jätteglad.
Och jag fick pinsir och en lapras i mina... J A G V I L L HA E N C H A N S E Y!!!!!!![]()
du behöver skriva / mellan varje post i datumet när du började för att det ska fungera.
dvs 11/11/2016........
Jag skrev i datumet fel flera gånger. Skrev först siffrorna i fel ordning (skrev som vi skriver i sverige åååå-dd-nn), och sedan när jag skrev siffrorna i rätt ordning så skrev jag med bindestreck istället för / (nn-dd-åååå). När jag till sist fick ordning på datumet och skrev nn/dd/åååå så ploppade resultatet upp automatisktFår det inte att funka ändå. När man fyllt i xp och datum, vad gör man sen? Händer inget.
Ok. Skrivit korrekt hela tiden men får inget resultat ändå.Jag skrev i datumet fel flera gånger. Skrev först siffrorna i fel ordning (skrev som vi skriver i sverige åååå-dd-nn), och sedan när jag skrev siffrorna i rätt ordning så skrev jag med bindestreck istället för / (nn-dd-åååå). När jag till sist fick ordning på datumet och skrev nn/dd/åååå så ploppade resultatet upp automatiskt.