Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hittade en ny idag (det var på tiden!) Diglett med cp 139 vilket inte var så bra men glad ändå.

Jag fick en jynx i 10an jag kläckte igår :banghead:

Man blir så sur! Först får man typ inga bra ägg alls, och sen när man väl får det är det bara SKIT i :wtf:

Jag känner att jag tappar suget lite.. Jag har två pokemon kvar att promenera med, sen har jag evolvat alla jag har fullt. Då saknas bara alla dem där bra jag aldrig fått. Lapras, chansey, scyther osv.. Börjar kännas hopplöst när jag inte får något i äggen :banghead:

Sällar mig till skaran missnöjda. Jynx och pinsir i mina 2 sista 10 Kms som jag kläckte idag på fm :arghh:. Men en liten ljuspunkt. Jag kläckte ett 2 km nu i em och det var en bulbasur. Mindre km att gå för mig :up:

Och en annan sitter här med 3 Chansey - Aerodactyl, Hitmonlee och Lickitung däremot lyser med sin frånvaro :meh: Speciellt Lickitung är skitfrustrerande, tycker inte jag gör annat än kläcker en massa 5km men jag får fan allt utom just Lickitung liksom.
Än värre är det faktum att jag tydligen passerat fanskapet men inte kastat ner en blick på telefonen just precis då :arghh:

Alltså... Jag måste ut och snurra ett stop lite snabbt bara för den där streaken, sen raka vägen hem igen för att inte förfrysa. Om någon kan flytta ett stop så jag når hemifrån så skulle jag bli jätteglad.

Och jag fick pinsir och en lapras i mina... J A G V I L L HA E N C H A N S E Y!!!!!! :arghh:

Själv har jag fått Chansey i två av mina senaste 10 km ägg och dessutom hittade jag den vild nära jobbet däremellan :meh:. Den absolut senaste 10 km ägget fick jag en jävla Eevee i :mad:
Själv skulle jag önska en Aerodactyl men den lyser med sin frånvaro!

Jag har fått Dratini i mina två senaste 10 km, men det gör inget för jag har ingen Dragonite än så jag är glad för alla candy jag kan få :D Men sen får det gärna gå över till såna jag inte har, typ Lapras och Chansey.

Får det inte att funka ändå. När man fyllt i xp och datum, vad gör man sen? Händer inget.
Jag skrev i datumet fel flera gånger. Skrev först siffrorna i fel ordning (skrev som vi skriver i sverige åååå-dd-nn), och sedan när jag skrev siffrorna i rätt ordning så skrev jag med bindestreck istället för / (nn-dd-åååå). När jag till sist fick ordning på datumet och skrev nn/dd/åååå så ploppade resultatet upp automatiskt ;).

Jag skrev i datumet fel flera gånger. Skrev först siffrorna i fel ordning (skrev som vi skriver i sverige åååå-dd-nn), och sedan när jag skrev siffrorna i rätt ordning så skrev jag med bindestreck istället för / (nn-dd-åååå). När jag till sist fick ordning på datumet och skrev nn/dd/åååå så ploppade resultatet upp automatiskt ;).
Ok. Skrivit korrekt hela tiden men får inget resultat ändå.
Inte hela världen men nyfiken. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 366
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 973
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka