Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måndag o ny vecka. Inga nya pokemon så i sikte idag heller. Varit på us i linköping hela dagen och bara en massa råttor och fåglar...
Trist! :down:

Jag har samlat på mig Pokémon för att göra ett evolvrace. Har tvärfullt och förhoppningen har varit att något kul skulle hända idag. Jag är på lever 31 och skulle gärna se lite extra hjälp för att samla XP. Men klockan går och inget händer. Den stora i-landsfrågan är om jag ska köra mitt race eller fortsätta vänta. :meh:

Trist! :down:

Jag har samlat på mig Pokémon för att göra ett evolvrace. Har tvärfullt och förhoppningen har varit att något kul skulle hända idag. Jag är på lever 31 och skulle gärna se lite extra hjälp för att samla XP. Men klockan går och inget händer. Den stora i-landsfrågan är om jag ska köra mitt race eller fortsätta vänta. :meh:

Jag gjorde mitt evolverace som planerat igår tillsammans med 7 dagarsbonusen. Tiden får utvisa om det var rätt eller fel. Men har varit på sjukhuset hela dagen idag och ska dit även imorgon och det var gott om råttor o fåglar där till skillnad mot hemma på landet... så det är nog snart dags för nästa race.

Även här väntar evolverace. Den där omanyten jag gjorde till buddy fick jag inte ihop en enda candy till, ty på väg till praktiken idag kläcktes en ny omanyte och jag fick ihop alla candys som saknades precis till en evolve! Har precis sparat in 15 jävla mil, så jävla underbart! Så två nya pokémon att evolva i ett race om inte tålamodet tryter, så nu får de gärna fixa ett event så jag får evolva till omastar och venusaur :D

Har ni sett att Pikachu har fått tomteluva :love:

HQrG.jpg

Men jag skulle bli jäkligt besviken om det är Pikachus tomteluva som är eventet vi alla väntar på.... :meh:

Senast ändrad:
Än så länge är uppdateringen ett antiklimax. Jag gissar att det kommer ner men de vill dra ut på det och hålla kvar spelarna.

En Pikachu vill jag definitivt ha
:heart:heart:heart

Och jag har fortfarande fotproblem och får inte gå, suck! Så en ägg-uppdatering var det sämsta som kunde hända för min del :p

Och jag har fortfarande fotproblem och får inte gå, suck! Så en ägg-uppdatering var det sämsta som kunde hända för min del :p
Jag lider av latmasken, så jag tycker inte heller det är så kul :p
Däremot ska jag till Norge en vända nu i veckan, hoppas det kan finnas nått spännande där!

Själv har jag gjort illa knät å får ta det lugnt oxå :( men tack vare alla vägarbeten här i stan så får jag ihop runt 1,5km m bilen t/r till jobbet varje dag ;)

Personligen undrar jag mest om Pikachu med mössa blir ett eget inlägg i dexet eller inte? Och hur fan jag ska kunna välja mellan Pokémon och Musikhjälpen!

Äntligen min första Ditto idag! Långt efter alla andra men det skiter jag i. Nu får man börja satsa på gen 2 och kanske få lite fler nya så småningom. Jag har typ 115 i pokedexen, men det är inte många nya man hittar inte... och segt går det att knalla ihop candy för att evolva fram nya.

• Gilla
Reactions: Laa
Storytel kan jag lyssna på samtidigt. Börja spela den, logga in på spelet, rulla ner gardinen och klicka på "fortsättspela-knappen. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 368
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 975
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 419

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka