Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick en Magby i ägg idag :love:, min första "150+"! Fick även tillräckligt med godisar för att kunna utveckla direkt, brukar man få det med "bebisarna"?

• Gilla
Reactions: Laa
Är nere i malmö under veckan, har fångat lika många pokemon under en tur ner på stan som jag gör på en hel vecka hemma känns det som :rofl: Fått en del som inte direkt förekommer hemma, en Porygon (bara fått 1 i ägg tidigare), några Growlithe och poliwag, ett helt gäng magnemite, slowpoke tentacruel och voltrob.

• Gilla
Tack vare Malmös bussar och typ dagliga promenader till ica har jag äntligen fått ihop 100 candys till min Machop, så jag kan utveckla från steg två till tre. Det har bara tagit typ 3 månader :angel: Har även tillräckligt för att utveckla Slowpoke som ger en ny sen, Poliwags steg tre kan jag också göra nu, men väntar med evolve tills gen 2 kommer tror jag, chansen finns ju att det blir ny utveckling där ju :) Och bara 2 candys kvar till Seal's utveckling, samt 5 candys till Growlithes utveckling (nya promenadkompisen). Även om jag inte fått nått nytt fångat här i Malmö (lite besviken att inte typ Dragonite kunde poffa upp... :cautious: ) så har bollförrådet fyllts på rejält och jag har ju fyllt på xp och candy rätt mycket på det jag har :) Imorgon är det hem till verkligheten = 4 stop i hela byn, fåglar och nidorans i överflöd :meh:

Blir så trött på att inte hitta någon ny pockemon, samma gamla vanliga patrask. 133 i indx inklusive 5 bebisar. Kan dem inte bara släppa de nya, öka antalet svåråtkomliga jäklar eller kommer de till påsk måntro?

Var i Stockholm Tors-Fredag, höll bara till runt stationen och Vasaplan och fick inga nya men fanns ju stop i varje hörna så har fyllt upp bollförrådet i alla fall :) Plus några Voltorb som jag annars inte sett sedan i somras där det fanns på jobbet ibland, fattas bara 5 godisar till den nu. Idag lyckades jag även få ihop min första 7-dagarsstrike (annars spelar jag mest när jag är i Lund på veckodagarna, brukar inte komma in till civilisationen på helger :p ).

• Gilla
Jag tycker det är jäkligt segt nu. Kläcker ägg men sen blir det inte mycket mer. Närmar mig slutet på level 32 men saknar fortfarande Hitmonchan.

Jag har i stort sätt lagt av...
Målet när jag började var att det skulle vara en inkörsport till att komma igång m träningen, sedan kom tanken på att fylla pokedex.

Mitt första mål har jag nått :) Numera tränar jag 4-5ggr/vecka så det finns inte så mycket tid för promenader och det är bara Chansey jag saknar av originalen.

Igår levlade jag upp till level 26. Saknar fortfarande en hel del i Pokédexet då det enda jag får i 10km-ägg är Kabuto, Pinsir eller Smoochum. :rage:

Snorlax, Hitmonlee, Hitmonchan, Lapras, Aerodactyl, Chansey och Porygon är de jag saknar som inte går att evolva fram. Den enda av dessa jag sett som skugga när jag varit ute och spelat är Porygon (och en Snorlax, men då satt jag fast på en buss). Så om jag kunde få någon av dem i ett 10k så hade det varit VÄLDIGT uppskattat.

Jag får i te ens några 10km. Har fått fem på de totalt 100 jag kläckt. Just nu får jag inga ägg alls, har tre kvar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 387
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 986
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 510

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma

Hästrelaterat

Tillbaka