Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
ALLTSÅ!
Jag jobbar i Bibliotekshuset i Karlstad. Det är mitt i en kulturell oas med MÄNGDER av offentlig konst, två museum och två stora lekplatser i SAMMA park precis utanför. Plus att älven går utanför parken. Det kryllar av pokestops här, två gym i parken och pokémons i varenda buske.

HUR SKA JAG KUNNA JOBBA!?

ALLTSÅ!
Jag jobbar i Bibliotekshuset i Karlstad. Det är mitt i en kulturell oas med MÄNGDER av offentlig konst, två museum och två stora lekplatser i SAMMA park precis utanför. Plus att älven går utanför parken. Det kryllar av pokestops här, två gym i parken och pokémons i varenda buske.

HUR SKA JAG KUNNA JOBBA!?
Batteriet tar nog snabbt slut. Jag grämer mig för att jag bor i en håla :eek:

Batteriet tar nog snabbt slut. Jag grämer mig för att jag bor i en håla :eek:

Jag bor ju inte ens i en håla, det är knappt en by. :angel: Så hemma har jag bara skogspokemon och ingen stop eller annat kul så långt ögat kan nå. Fick en chock när jag kom in till stan och råkade fånga en Drowzee från bilen av misstag direkt när jag startade appen. :rofl:

Ska välja lag i dag också. Är level fem nu och har ju några gym runt knuten.
Tror att det blir Instinct. Men är rätt sugen på Valor också... Tror att Valor är störst här.

Jag bor ju inte ens i en håla, det är knappt en by. :angel: Så hemma har jag bara skogspokemon och ingen stop eller annat kul så långt ögat kan nå. Fick en chock när jag kom in till stan och råkade fånga en Drowzee från bilen av misstag direkt när jag startade appen. :rofl:

Ska välja lag i dag också. Är level fem nu och har ju några gym runt knuten.
Tror att det blir Instinct. Men är rätt sugen på Valor också... Tror att Valor är störst här.
Jag gjorde ett nytt konto, ska välja valor då alla andra här har det. Så man blir insläppt i gemenskapen. :).

Just det på jobbet kommer jag nog hitta massor!! Lunchpromenader it is! :bump:

13695800_1349481881749321_1757219242_n.jpg

Såg denna igår kväll och var då tvungen att kolla om det stämde. Hittade då det som polisen skrivit på sin fb: https://www.facebook.com/Polisennynashamn/posts/1027983913937359

Har varit ute och jagat lite nu. :angel:
Träffar jättetrevliga personer att hänga och mingla med mest hela tiden. Så kul! Plus att det många som lägger ut lures, så det är perfekt icebreaker.

Joinade Valor, har kommit upp till level 6, ägglådan är full och jag har evolvat min första pokémon :D

Rätt nice förmiddag!

Var ute en del på barnvagnspromenad igår och vid ett tillfälle kom det fram ett cyklande barn som frågade om vi kunde följa med honom till pokestopet för han vågade inte gå dit själv första gången :D Bor i en liten by men här är det massor som spelar. Ser små gäng av barn och ungdomar ute och promenera/cyklar!
Finns bara ett enda stop här i närheten dock :meh:
Jag antar att man inte kan se gym förrns man gått med i ett lag? Annars har vi inga gym här alls..

Var ute en del på barnvagnspromenad igår och vid ett tillfälle kom det fram ett cyklande barn som frågade om vi kunde följa med honom till pokestopet för han vågade inte gå dit själv första gången :D Bor i en liten by men här är det massor som spelar. Ser små gäng av barn och ungdomar ute och promenera/cyklar!
Finns bara ett enda stop här i närheten dock :meh:
Jag antar att man inte kan se gym förrns man gått med i ett lag? Annars har vi inga gym här alls..
Du kan se gymmen även innan du gått med i ett lag, så tyvärr har ni nog inga gym i närheten. :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nightwishfans assemble! Vad fan är det här för låt?! Jag vill ha det till att en man sjunger (kan möjligen börja med "here I go" eller...
Svar
1
· Visningar
200
Senast: gul_zebra
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite... 57 58 59
Svar
1 164
· Visningar
76 042
Tjatter Vart kan jag köpa lösa tärningar? Till spel där tärningen saknas. Både vanliga tärningar och en tärning med bara 1 2 och 3 på?
Svar
5
· Visningar
400
Senast: Badger
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 637
Senast: Vastgota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31