Snurra på bilden så får du grejer!Jag tog 5 st på min promenad till bussen i morseHittade 3 st pokestops i närheten, men har inte riktigt förstått hur de funkar än.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snurra på bilden så får du grejer!Jag tog 5 st på min promenad till bussen i morseHittade 3 st pokestops i närheten, men har inte riktigt förstått hur de funkar än.
Snurra på bilden så får du grejer!![]()
Du klickar på stopet, swipar bilden och tar det som ramlar ut genom att klicka på varje eller swipa över dem.Jag tog 5 st på min promenad till bussen i morseHittade 3 st pokestops i närheten, men har inte riktigt förstått hur de funkar än.
När du har pokestopet i bild, i mitt fall en kyrka och inom räckhåll. Ta fingret och swipa på skärmenHur då snurra?
Du klickar på stopet, swipar bilden och tar det som ramlar ut genom att klicka på varje eller swipa över dem.
Batteriet tar nog snabbt slut. Jag grämer mig för att jag bor i en hålaALLTSÅ!
Jag jobbar i Bibliotekshuset i Karlstad. Det är mitt i en kulturell oas med MÄNGDER av offentlig konst, två museum och två stora lekplatser i SAMMA park precis utanför. Plus att älven går utanför parken. Det kryllar av pokestops här, två gym i parken och pokémons i varenda buske.
HUR SKA JAG KUNNA JOBBA!?
Batteriet tar nog snabbt slut. Jag grämer mig för att jag bor i en håla![]()
Jag gjorde ett nytt konto, ska välja valor då alla andra här har det. Så man blir insläppt i gemenskapen.Jag bor ju inte ens i en håla, det är knappt en by.Så hemma har jag bara skogspokemon och ingen stop eller annat kul så långt ögat kan nå. Fick en chock när jag kom in till stan och råkade fånga en Drowzee från bilen av misstag direkt när jag startade appen.
Ska välja lag i dag också. Är level fem nu och har ju några gym runt knuten.
Tror att det blir Instinct. Men är rätt sugen på Valor också... Tror att Valor är störst här.
Det drar så jäkla mycket batteri för mig! Trots batterisparläget och nedladdade kartor var jag efter en knapp timmas spelande nere på 16%, trots fulladdad mobil innanOch jag gjorde inget annat på mobilen under den tiden heller.
Du kan se gymmen även innan du gått med i ett lag, så tyvärr har ni nog inga gym i närheten.Var ute en del på barnvagnspromenad igår och vid ett tillfälle kom det fram ett cyklande barn som frågade om vi kunde följa med honom till pokestopet för han vågade inte gå dit själv första gångenBor i en liten by men här är det massor som spelar. Ser små gäng av barn och ungdomar ute och promenera/cyklar!
Finns bara ett enda stop här i närheten dock
Jag antar att man inte kan se gym förrns man gått med i ett lag? Annars har vi inga gym här alls..
Du kan se gymmen även innan du gått med i ett lag, så tyvärr har ni nog inga gym i närheten.![]()