Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läste nånstans att låter man den lilla pokebollen som snurrar vid laddning snurra klart innan man stänger ner spelet är det större chans att den sparas. Vet inte om det stämmer men kan vara värt att tänka på. Oavsett, tråkigt :( gick miste om Abra och Pikacchu på samma sätt som du gick miste om din :/

Jag har låtit det snurra i tjugo minuter en gång, ändå ingen pokemon fångad när jag startade det igen. Så tråkigt! Man tappar lite suget när det händer hela tiden :(

Skröt om mina 3 pokemons jag hitta runt ena pokestoppet (nån hade lagt en lure där) till syrran som sen satt å plockade massor på väg hem från stallet. Syrran körde och dottern satt i passagerarsätet och hitta typ vid varje rödljus

SÅ AVIS !!! Ska gå en sväng i kvarteret här på jobbet innan jag åker hem :p

Är det nån som vet hur det är, tydligen ska pokemon go ha gjort någon uppdatering som omöjliggör att man kan köra bil samtidigt och fånga pokemon. Vet inte om det är sant eller inte, på ett sätt tycker jag det verkar bra, då det riktar sig att man ska röra på sig fysiskt och inte åka bil. :p

Är det nån som vet hur det är, tydligen ska pokemon go ha gjort någon uppdatering som omöjliggör att man kan köra bil samtidigt och fånga pokemon. Vet inte om det är sant eller inte, på ett sätt tycker jag det verkar bra, då det riktar sig att man ska röra på sig fysiskt och inte åka bil. :p
Jag har inte märkt något hitills... Jag har förvisso bara suttit i passagerarsätet och kört. Däremot funkar ju inte inkubatorerna för ägg om man kör över 20 km/h

Jag fångade flera när jag körde i bilen idag.
Var till ett gym, men var ju helt omöjligt att vinna eftersom de sol fanns att välja som motståndare alla hade pokemon med CP på över 700.

Hur får man tag i andra pokebollar än den vanliga röd/vita?

Nu har Trafikverket (min arbetsgivare) gått ut med varningar då folk springer runt på spåren för att leta sina pokemons. Farlig utveckling!

Jag fångade flera när jag körde i bilen idag.
Var till ett gym, men var ju helt omöjligt att vinna eftersom de sol fanns att välja som motståndare alla hade pokemon med CP på över 700.

Hur får man tag i andra pokebollar än den vanliga röd/vita?
Level 12 så har du tillgång på great bolls och sen ultra boll på level 20 eller nått. Osäker på det.

kl
jag gick miste om en Hypno :cry: bollen bara skruvade till höger oavsett hur jag kastade och nu har jag bara 10 bollar kvar :(

Nej men barnen får ju motion och sen har jag ju sett folk trillat i havet för att dom är helt upptagna med att fånga pokemonen! sen har jag ju inte tid till de

Min mamma var förresten snäll och körde förbi ett stop som är lite avsides när vi åkte hemåt. Vi var ner på byn och tog en promenad med syster, så jag passade på att fånga pokemon och kläcka ägg :o Dock dåligt utbud trots sån incense. Hittade två nya och typ 3 jag har hemma runt huset på de 30 minuter :meh: Råkade också kasta en incense :banghead::turd:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nightwishfans assemble! Vad fan är det här för låt?! Jag vill ha det till att en man sjunger (kan möjligen börja med "here I go" eller...
Svar
1
· Visningar
200
Senast: gul_zebra
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite... 57 58 59
Svar
1 164
· Visningar
76 035
Tjatter Vart kan jag köpa lösa tärningar? Till spel där tärningen saknas. Både vanliga tärningar och en tärning med bara 1 2 och 3 på?
Svar
5
· Visningar
400
Senast: Badger
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 637
Senast: Vastgota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31