Det är slumpen vad jag vet. Och ju fler man kläcker dess fler chanser.Är det bara slumpen som avgör vilka ägg man får? Är på level 20, men har fortfarande inte fått ett enda 10-kilometersägg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är slumpen vad jag vet. Och ju fler man kläcker dess fler chanser.Är det bara slumpen som avgör vilka ägg man får? Är på level 20, men har fortfarande inte fått ett enda 10-kilometersägg.
Vilken spink! Det matchar ju inte riktigt bilden av hur dom ser utMin Clefable är XL på längd och XS på vikt. 1,64 meter hög och väger 14,55kg![]()
Vilken spink! Det matchar ju inte riktigt bilden av hur dom ser ut![]()
Då bor du kanske nära vatten?
Har iof inte heller så långt till havet från jobbet, men själva området är industri, kanske är därför det finns mycket magnet/metall/elektricitet-inriktade?
För mig medDet har varit en rymmardag för mig också.![]()
Jag är på level 9 och har fått 10 km ägg.Är det bara slumpen som avgör vilka ägg man får? Är på level 20, men har fortfarande inte fått ett enda 10-kilometersägg.
Är det bara slumpen som avgör vilka ägg man får? Är på level 20, men har fortfarande inte fått ett enda 10-kilometersägg.
Jag spelet måste vara igång och aktivt.Jag är på level 9 och har fått 10 km ägg.
Hur kläcker man dom? Behöver skärmen vara på hela tiden? När skärmen slocknat under tiden jag gått så verkar inte den sträckan räknas? När jag tar bort skärmsläckaren så saknas GPS-signal ochinga km har räknats?