Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ser man hur många pokémon man fångat av samma sort?
Tack!I Pokedexen!
Låter bra, jag har en likadan nämligen, som jag inte slagits med än.Jag har bara två Bellsprouts kvar tills jag kan evolva fram en Victreebel, och jag har en jäkligt bra Weepinbell så det lär bli en kul grej att slänga in i gymmen... Hoppas på att fånga två under dagen.
Jag har en Vileplume på 1510 som är GRYMT bra på att slåss
103 i hp och solar beam på 120. Den tog en Gyrados som om det vore fredagsmys![]()
En fråga!
Jag tog över ett gym imorse och tog coinsen. Tog över ett till i em men kunde inte ta coinsen, står fortfarande tid då man ska trycka för att få dem. Någon som vet varför? Kan man bara tjäna 10 coins per 21h? Det vet jag att det är på samma gym men inte olika.
Om jag fattat det rätt kan man bara collecta en gång per 21h, så man får vänta tills man har tagit över alla man tänkt ta innan man collectar (fast risken finns förstås att man förlorar något igen då).
Men man får tillräckligt många godisar för att kunna evolva direktKläckte ett 10 km ägg med en Eevee![]()
Jag har Evolvat ett gäng evves redan. Har alla sorter.Men man får tillräckligt många godisar för att kunna evolva direkt![]()
Vart hittar man coinsen?tillslut fattade den var jag var men blev rätt irriterade där ett tag
Fick iaf in en på båda gymmen, och collect 20 coinsFörsta gången för mig. Dock battlade jag inte upp gymmen då det var så långt kvar på båda.