Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ett mms från morsan imorse... Då har hon hittat Lickitung. Nämnde jag att jag hatar henne?

Somnade om och drömde om Pogo. Var i centrum och hör folk gorma om Dragonite. Rusar dit och hittar bara en Koffing. Är plötsligt hos morsan, i lägenheten jag växte upp i och ska dra med henne ut och leta efter den där jävla Dragoniten. Hon är skitseg så jag går före och appen visar med pilar åt vilket håll man ska så jag hittar den på nolltid. Den är dock nån ful orange t-rex och jag har för låg nånting för att ta den och kan inte försöka förrän om 2 dagar igen står det. Skitdröm :p
 
Extremt dålig arbetsmoral på mig idag. Jag kände mig tvungen att ta ett lucky egg och evolva en massor. Den enda nya jag fick var dock en Parasect. Sen lyckades jag evolva min andra Eeve (till skillnad mot alla andra så hittar jag aldrig eeve). Jag fuskade inte då jag har en Vaporeon sedan innan och jag inte tackar nej till ytterligare en trots att jag inte har de andra. Självklart fick jag en Vaporeon :). Ingen superbra men över 1000 CP i alla fall. Funderar på att sätta eeve som buddy så att jag kan få lite eeve candy jag med...

Nyss fick jag också upp en Aerodactyl på sightings. Jag öppnade en sån där fusk-webbsida så jag kunde kolla var den fanns, och den var bara ovanför den lilla backen utanför jobbet. Tog en "toa-paus" och gick dit och fångade den snabbt. Som vanligt gällande mig var det ingen toppindivid. Den var dock bättre än min gamla på CP 92. Denna hade CP 783. När ska jag få min första på >1500 som alla andra verkar ha om man tittar på gymmen :arghh:?
 
Däremot är min gps helt fucked up idag. Kan stå bredvid ett stop men jag "befinner" mig enligt pogo 2 kvarter bort där det inte finns ett enda stop :rage::turd:
 
Jag var bara inne i city så jag har ingen aning :p Men jag får kanske ta lite tid att leta sen, fått jobb i Falun :)
Gör det! Just gruvan verkar ju vara the place to be om man är i Falun vad jag sett iaf. Har dock sett det i borlängegrupper på facebook och inte i falugrupper så kan ju givetvis ha missat nåt också :p
 
Har fått ihop några nya de senaste dagarna. Fångade en Cloyster på jobbet en morgon. Kläckte en Diglett och en Scyther idag. Och fångade en Vulpix igår.

Har dessutom samlat ihop tillräckligt med candy för att utveckla några nya, men tänkte samla ihop fler utvecklingar och köra ett lucky egg.
 
  • Gilla
Reactions: Laa
På väg hem från Stockholm med väskan full av pokebollar :up::up::D Hittade dock inte jättemycket roligt i pokemonväg, mer än massa voltorb och magnemite vid tunnelbanorna. Finns inte så mycket sådana i skogen så det var uppskattat :p
 
Japp det går fånga Pokemon med incense även i 25 knop, man får bara vara lite snabbare klicka på dom :). La till ett lucky egg också, så nu är jag steget närmre level 20 :up:
Inga nya på färden men fick tag på en Koffing i kassan på Hemköp (min man suckade lite :D)
Fick ihop också så jag kan evolva några roliga snart. Borde komma upp till level 20 med hjälp av lucky egg och några evolvningar inom kort. Efter dagens lunchpromenad är även Squirtle klar för att evolva
+ jag har en psyduck en Gastly och lite Ratata, pidgey mm
 
Jag ska också köra ett race med lucky egg snart, har samlat till 51 evolvs, + att jag kommer kunna evolva vidare några efter första steget. Det kommer bli typ 5 nya av det så förhoppningsvis blir det fina xp :)
 
Level 20 +6735 Xp :bump::banana::bump::banana: :D
Butterfree, Golduck, Poliwhirl nya och en massa Fearow, Raticate mm
Levlade upp några också samtidigt.

Men 50,000 xp känns som det kommer ta ett tag O_o
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Level 20 +6735 Xp :bump::banana::bump::banana: :D
Butterfree, Golduck, Poliwhirl nya och en massa Fearow, Raticate mm
Levlade upp några också samtidigt.

Men 50,000 xp känns som det kommer ta ett tag O_o


Äh ett lucky egg och evolva 71 djur så är det ju 71 000....

Håller på att samla pidgeys :p
247662 av 350 000 som krävs för att bli lvl 30 =)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Hej! Chansar o ser om någon här har svaret eftersom SAS kundtjänst är stängd just nu. Jag ska resa SAS go smart en lång resa ca 10h...
Svar
5
· Visningar
551
Mat Som rubriken säger, vad har vi för glassiga smultronställen i Sverige? Stora som små, Skåne, Norrland och allt däremellan, vilka bara...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
5 500
Kropp & Själ Jag är ofta arg. För att jag inte orkar. Vad gör man? Lägger sig ner och skiter i precis allting? Blir det bättre då? Jag tvivlar. Då...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 579
Senast: Wille
·
Kultur Nu är första fyra avsnitten släppta! :banana: Nån som hunnit kolla än? Nån som ska kolla? Jag tycker det ska bli jättekul men ja lite...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
12 697
Senast: Bon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp