Nytt för mig! Nu är mitt internet slut, likaså lönen så får vajjert vänta tills den 25:e.Man får ju medaljer, och på den första i raden kan du klicka upp och se hur långt du gått![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nytt för mig! Nu är mitt internet slut, likaså lönen så får vajjert vänta tills den 25:e.Man får ju medaljer, och på den första i raden kan du klicka upp och se hur långt du gått![]()
Det var en alldeles för trevlig dejt för att spela PokémonPå väg in till stan för en tinder-dejt. Tänker om det inte blir lyckat jag ju passa på att spela lite där det är lite tätare bland stopsen![]()
Jag har nyss börjat spela, sa att jag inte skulle börja men det var roligare än jag trott!Men! Jag har fått ägg på pokestop o i min väska ligger där en sån man kläcker med (tror jag). Men hur gör jag för att börja kläcka? Jag hittar inte ens mina ägg någonstans? Ska de ligga i ryggsäcken?
Jag har nyss börjat spela, sa att jag inte skulle börja men det var roligare än jag trott!Men! Jag har fått ägg på pokestop o i min väska ligger där en sån man kläcker med (tror jag). Men hur gör jag för att börja kläcka? Jag hittar inte ens mina ägg någonstans? Ska de ligga i ryggsäcken?
Jag har fångat 192 Pokemons
Varav jag har 36 olika sorter
varav
52 Rattata
43 Pidgey
26 Spearow
18 Zubat
12 Drowzee
Kan ju förvisso tacka alla råttor, sparvar och duvor för min level 11 :P Då jag evolvat MASSOR av dom som ni förstår
Fångade Seaking på cp544 i natt under lureOch evolvade en Spearow till en Fearow på 468
de e mina topp 2 cp...
Har precis tagit över ett gym. Hehe! Team redVet ni vad jag fick i mitt senaste 10 km ägg?? En SNORLAX. Nu ska jag ut och slåss
![]()
Vet ni vad jag fick i mitt senaste 10 km ägg?? En SNORLAX. Nu ska jag ut och slåss
![]()
jag får inte ens 10 km äggSnorlaxVarför får jag typ Pokemons som Kabuto i mina 10-km ägg?!